dc.contributor.advisor | Pospíšil, Jiří | |
dc.contributor.author | Frelich, Karin | |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T11:53:11Z | |
dc.date.available | 2025-06-23T11:53:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/157909 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je zaměřena na postup geodetických prací při výstavbě železničního provizorního mostu na stavbě dálnice D7 Chlumčany – zkapacitnění. Nová trasa dálnice D7 byla realizována přes železniční trať traťového úseku TÚ 0693 Podlešín – Obrnice v definičním úseku DÚ 12 Vrbno nad Lesy – Chlumčany u Loun v km 89,400. Cílem této práce je uvézt problematiku přemostění dálnice provizorním mostem, než bude možné realizovat definitivní most tak, aby výluka na trati byla dotčena co nejkratším omezením. Budou popsané použité měřické metody a pomůcky. Dále je cílem popsat postup prací při zátěžové zkoušce provizorního železničního mostu, než bude trať uvedena do provozu. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis is focused on the progress of geodetic works during the construction of a temporary railway bridge on the construction of the D7 Chlumčany highway - capacity building. The new route of the D7 highway was implemented over the railway line of the track section TÚ 0693 Podlešín – Obrnice in the definition section DÚ 12 Vrbno nad Lesy – Chlumčany u Loun at km 89,400. The aim of this work is to solve the problem of bridging the highway with a temporary bridge before it is possible to implement the definitive bridge so that the railway closure is affected by the shortest possible restriction. Describe the measurement methods and tools used. Furthermore, the aim of this work describe the progress of work during the load test of the temporary railway bridge before the line is put into operation. | en |
dc.format.extent | 6148588 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | geodézie | cs |
dc.subject | dálnice D7 | cs |
dc.subject | stavba | cs |
dc.subject | most | cs |
dc.subject | železniční most | cs |
dc.subject | provizorní most | cs |
dc.subject | železniční trať | cs |
dc.subject | geodesy | en |
dc.subject | highway D7 | en |
dc.subject | building | en |
dc.subject | bridge | en |
dc.subject | railway | en |
dc.subject | bridge | en |
dc.subject | temporary bridge | en |
dc.subject | railway | en |
dc.title | Geodetické práce při výstavbě provizorního železničního mostu SO203 na dálnici D7 | cs |
dc.title.alternative | Surveying Work during the Construction of the Temporary Railway Bridge SO203 on the D7 Highway | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Cihlářová, Denisa | |
dc.date.accepted | 2025-05-22 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.department | 544 - Katedra geodézie a důlního měřictví | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská geodézie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | |
dc.identifier.thesis | HOS0069_HGF_N0532A330037_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |