Show simple item record

dc.contributor.authorMatusiková, Lucja
dc.contributor.authorČernek, Martin
dc.contributor.authorKrestová, Terezie
dc.contributor.authorMikušová, Marie
dc.contributor.authorPapalová, Marcela
dc.contributor.authorŠnapka, Petr
dc.contributor.authorStanovská, Kateřina
dc.date.accessioned2025-08-25T11:10:13Z
dc.date.available2025-08-25T11:10:13Z
dc.date.issued2025cs
dc.identifier.isbn978-80-248-4793-1 (on-line)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/158002
dc.description.abstractGlobalizace, informatizace, intelektualizace, akcelerace, zpružnění a ekologizace. K tomu přidejme totální konkurenci a dostupnost kapitálu. To vše jsou základní faktory, jež zásadním způsobem ovlivňují tržní soutěž dnešní ekonomiky. Díky bouřlivému rozvoji informačních a komunikačních technologii máme ze světa jeden velký globální prostor. Jsme schopni přesně a rychle zjistit, kdo je autorem nové technologie, nového produktu nebo služby. Začínáme-li s novým projektem, případně inovujeme stávající, neobejdeme se bez podrobné analýzy prostředí a vhodně zvolené strategie. Předložený text je primárně určen pro studenty prvního ročníku navazujících studijních programů studujících Ekonomickou fakultu VŠB – Technické univerzity Ostrava, ale i pro odbornou veřejnost, manažery podniků a ostatních organizací. Důraz je kladen na znalosti z oblasti managementu, účetnictví, finanční analýzy, podnikové ekonomiky a také všeobecného ekonomicko-společenského přehledu. Strategický management je nedílnou součástí všech aktivit, jež v podniku probíhají. Klíčová je schopnost pochopení návazností a vztahů jednotlivých procesů uvnitř organizace i mimo ni. O úspěchu firmy v tvrdém konkurenčním boji rozhoduje dobrá strategie.cs
dc.language.isocscs
dc.publisherEkonomická fakulta VŠB-TUOcs
dc.relation.ispartofseriesSOET - Series of Economics Textbookscs
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectstrategický managementcs
dc.subjectanalýza prostředícs
dc.subjectBalanced Scorecardcs
dc.subjectkrizecs
dc.subjectrizikacs
dc.subjectPPP projektycs
dc.subjectCSRcs
dc.titleStrategický managementcs
dc.typeStudijní materiálcs
dc.description.placeofpublicationOstravacs
dc.identifier.doi10.31490/9788024847931
dc.relation.projectidSP2024/028cs
dc.rights.accessopenAccesscs
dc.description.sourceE-vyuka
evyuka.programmeN0413A050014cs
evyuka.programmeN0688A050001cs
dc.relation.projectnameDigitální transformace v řízení podnikůcs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International