DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Hornicko-geologická fakulta / Faculty of Mining and Geology (HGF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Hornicko-geologické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Mining and Geology (HGF)
  • Zobrazit záznam
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Hornicko-geologická fakulta / Faculty of Mining and Geology (HGF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Hornicko-geologické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Mining and Geology (HGF)
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití marketingového mixu při prodeji osobních automobilů značky AUDI

Autor
Flanderková, Dana
Vedoucí práce
Tomášková, Yveta
Datum vydání
2007
Typ dokumentu
Bakalářská práce
Lokace
ÚK/Sklad diplomových prací
Signatura
200702106
Metadata
Zobrazit celý záznam
Studijní program
Neuvedeno
Studijní obor
Ekonomika, management a informatika v oblasti veřejné správy
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta
Poznámka
Import 15/08/2007
URI
http://hdl.handle.net/10084/61862
Kolekce
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Hornicko-geologické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Mining and Geology (HGF) [17741]
Citace PRO

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Rozšířené hledání

Užitečné odkazy

VŠB-TUOÚstřední knihovna VŠB-TUOBlog E-zdrojeOpen Access WeekPrůvodce Open Access

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDatum vydáníAutořiNázvyKlíčová slovaTyp dokumentuTato kolekceDatum vydáníAutořiNázvyKlíčová slovaTyp dokumentu

Můj účet

Přihlásit se

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
openair
Theme by  
@mire NV