Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGottfried, Janen
dc.contributor.authorHejmalová, Petraen
dc.date.accessioned2008-11-17T13:05:51Z
dc.date.available2008-11-17T13:05:51Z
dc.date.issued2008en
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/69791
dc.descriptionImport 17/11/2008
dc.description.abstractPrezenatace firmy prostřednictvím webových stránek patří bezesporu k nejdůležitější marketingové strategii každé moderní společnosti. Zvolení vhodných marketingových aktivit vede k tomu, že stránky klienta zaujmou a zároveň jej přimějí vrátit se zpět. Cílem práce je analýza cestovní kanceláře Exim Tours, a.s. na internetu, rozdělení uživatelů internetu z pohledu cestovní kanceláře a návrh opatření pro zlepšení současného stavu webových stránek cestovní kanceláře Exim Tours. Modernizace internetových stránek cestovní kanceláře by měla zajistit opakovatelnost návštěv a nárůst podílu on-line prodeje na celkovém objemu produkce.en
dc.format44 l. : il.en
dc.format.extent621645 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní kancelářen
dc.subjectsegmentaceen
dc.subjectpropagace na internetuen
dc.subjecton-line prodejen
dc.titleAnalýza možností udržení a rozšíření klientské základny CK pomocí webových stráneken
dc.title.alternativeAnalysis of travel agency marketing on interneten
dc.typeBakalářská práceen
dc.identifier.signature200802192en
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracíen
dc.description.abstract-enThe company web presentation is, without doubt, a part of the most important marketing strategy of all up-to-date companies. The choice of the right marketing activities leads up to the arousal of a client´s interest and subsequently ensuring his/her coming back. The purpose of this bachelor thesis is the analysis of the web pages of the travel agency Exim Tours Inc.; the division of their users from the point of view of Exim Tours Inc. and a suggestion of arrangements to improve the current state of the web pages. Such a modernisation of the web pages is supposed to ensure their repeated visits and subsequent increase of the on-line sales on the total volume of sales.
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programen
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultaen
dc.description.categoryPrezenčníen
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinyen
dc.thesis.degree-branchInformační a systémový managementen
dc.identifier.senderS2735en
dc.identifier.thesisB2102.6209R013.hej047
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam