dc.contributor.advisor | Moravec, Vladimír | en |
dc.contributor.author | Grydil, Jan | en |
dc.date.accessioned | 2009-08-31T19:20:53Z | |
dc.date.available | 2009-08-31T19:20:53Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/71420 | |
dc.description | Import 31/08/2009 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je rozbor reálné dvoustupňové přídavné převodovky nákladního automobilu. Hlavním úkolem bylo co nejpřesněji specifikovat geometrii vyrobeného ozubení. Dále pak provést geometrické a pevnostní výpočty jednotlivých ozubených kol a zhodnotit použitá ložiska. Podrobně byla rozebrána funkce a řazení děliče krouticího momentu. | cs |
dc.description.abstract | The aim of my thesis is the analysis of the real auxiliary reduction gear for a truck. The main task was to specify as exactly as possible the alignment of manufactured gearing. Than to carry out the geometry and strength calculation of the cog-wheels and to avaluate the used bearings. I have taken into parts in details the function and the sorting of divider of the twist moment. | en |
dc.format | 87 l. + 7 příl. + 1 CD | cs |
dc.format.extent | 6603735 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | konstrukční | cs |
dc.subject | rozbor | cs |
dc.subject | reálné | cs |
dc.subject | přídavné | cs |
dc.subject | dvoustupňové | cs |
dc.subject | převodovky | cs |
dc.subject | nákladního | cs |
dc.subject | automobilu | cs |
dc.subject | design | en |
dc.subject | analysis | en |
dc.subject | real | en |
dc.subject | auxiliary | en |
dc.subject | reduction | en |
dc.subject | gear | en |
dc.subject | a truck | en |
dc.title | Konstrukční rozbor reálné přídavné dvoustupňové redukce nákladního automobilu | cs |
dc.title.alternative | Design Analysis of a Real Auxiliary Reduction Gear for a Truck | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.identifier.signature | 200903772 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Folta, Zdeněk | en |
dc.date.accepted | 2009-06-11 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.contributor.consultant | Hykel, Rudolf | en |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | GRY067_FS_N2301_3909T001_40_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |