dc.contributor.advisor | Matějka, Rostislav | en |
dc.contributor.author | Strouhal, Michal | en |
dc.date.accessioned | 2009-08-31T19:24:50Z | |
dc.date.available | 2009-08-31T19:24:50Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/71444 | |
dc.description | Import 31/08/2009 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá využitím hybridního pohonu u vozidel kategorie N1 a N2.
V práci jsou popsány druhy uspořádání hybridního pohonu a princip jeho funkce. Další část je věnována vlastnímu experimentu s vozidly kategorie N1 a N2. Následuje návrh metody na teoretické hodnocení využití hybridního pohonu, podle kterého následně provedu vyhodnocení experimentu. V závěru práce je uvedeno celkové zhodnocení experimentu, návrh na využití hybridních vozidel kategorie N1 a N2 a návrhy na zlepšení navrhnuté metody. | cs |
dc.description.abstract | Thesis deals with the use of hybrid propulsion for vehicles of category N1 a N2. The work described a hybrid drive arrangement of species and the principle of its functions. Another part is devoted to experiment with thein own vehicles of category N1 and N2. Next is a draft method for theoretical evaluation of the use of hybrid drive on road vehicles, according to the assessment of the experiment. The conclusion is given an overall assessment of the work, the specific use of hybrid vehicles of category N1 and N2 and recommendations to improve my proposed method. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.format.extent | 1636349 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | hybridní pohon | cs |
dc.subject | hybridní vozidlo | cs |
dc.subject | provozní režim vozidla | cs |
dc.subject | hybrid propulsion | en |
dc.subject | hybrid vehicle | en |
dc.subject | operating mode of vehicle | en |
dc.title | Studie hybridního pohonu u kategorií N1 a N2 | cs |
dc.title.alternative | Study of Hybrid Propulsion of Vehicles Cathegories N1 and N2 | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.identifier.signature | 200901609 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Liščák, Štefan | en |
dc.date.accepted | 2009-06-11 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | STR450_FS_N2301_2301T003_20_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |