dc.contributor.advisor | Halama, Radim | en |
dc.contributor.author | Šofer, Michal | en |
dc.date.accessioned | 2009-08-31T19:41:13Z | |
dc.date.available | 2009-08-31T19:41:13Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/71525 | |
dc.description | Import 31/08/2009 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem úprav zkušebního stroje pro výzkum kontaktní únavy. Vzhledem k současným požadavkům však byla navrhnuta zcela nová koncepce zkušebního stroje za cílem provádět únavové zkoušky v širším rozsahu nastavitelných parametrů, konkrétně skluzu, otáček a rozdílných průměrů obou vzorků. Předložená práce popisuje postup návrhu daného zkušebního stroje, zejména v oblasti samotného uspořádání, volby pohonné jednotky a realizace přítlačné síly. | cs |
dc.description.abstract | The submitted thesis deals with concept of modification of test machine for rolling contact fatigue research. With regard to current requirements, new conception of test machine has been designed for wider range of regulable parameters, concretely slip ratio, revolutions per minute and different diameters of speciments . The thesis also describes the concept procedure, especially in case of test machine assortment, induction motor option and adherence force realization. | en |
dc.format.extent | 978022 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | kontaktní únava | cs |
dc.subject | kontaktní | cs |
dc.subject | únava | cs |
dc.subject | zkušební zařízení | cs |
dc.subject | zkušební stroj | cs |
dc.subject | návrh zkušebního stroje | cs |
dc.subject | rolling contact fatigue | en |
dc.subject | test machine | en |
dc.subject | rolling contact fatigue research | en |
dc.title | Koncepční návrh úprav zkušebního stroje pro výzkum kontaktní únavy | cs |
dc.title.alternative | Concept of Modification of Test Machine for Rolling Contact Fatigue Research | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Fojtík, František | en |
dc.date.accepted | 2009-06-09 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 337 - Katedra mechaniky | en |
dc.contributor.consultant | Václavek, Leo | en |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná mechanika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SOF007_FS_N2301_3901T003_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |