dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | en |
dc.contributor.author | Bystřičan, Michal | en |
dc.date.accessioned | 2009-08-31T19:59:59Z | |
dc.date.available | 2009-08-31T19:59:59Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/71608 | |
dc.description | Import 31/08/2009 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou dopravních nehod jednostopých vozidel. V úvodu je provedena analýza statistik dopravních nehod motocyklů v závislosti na různých faktorech. Na základě rozboru těchto statistik jsou navrženy nové nebo upraveny stávající preventivní a represivní opatření pro snížení počtu nehod motocyklů a jejich obětí.
Poslední část této práce je věnována přehledu nejnovějších a nejúčinnějších systémů aktivní a pasivní bezpečnosti jednotlivých výrobců motocyklů. | cs |
dc.description.abstract | Thesis is dealing with the problems of the motocycle road accidents. In the introduction, the analysis of motocycle road accidents statistics in dependence on different elements are done. On the basis of the analysis of these statistics, new or present preventive and repressive precautions are proposed or modified for decreasing the quantity of motocycle accidents and its casualties.
Last part of the thesis is attending to the summary of the latest and the most effective producers´active and passive safety systems. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.format.extent | 2957990 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | motocykl | cs |
dc.subject | nehody | cs |
dc.subject | prevence | cs |
dc.subject | represe | cs |
dc.subject | statistiky | cs |
dc.subject | motorcycle | en |
dc.subject | accidents | en |
dc.subject | prevention | en |
dc.subject | repression | en |
dc.subject | statistics | en |
dc.title | Dopravní nehodovost motocyklů | cs |
dc.title.alternative | Motocycle road accidents | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.identifier.signature | 200901601 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Frič, Jindřich | en |
dc.date.accepted | 2009-06-11 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | BYS023_FS_N2301_2301T003_20_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |