dc.contributor.advisor | Bova, Miroslav | en |
dc.contributor.author | Šmerda, Viktor | en |
dc.date.accessioned | 2009-08-31T20:00:49Z | |
dc.date.available | 2009-08-31T20:00:49Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/71612 | |
dc.description | Import 31/08/2009 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem hydraulického pohonu kolejového pluhu. V úvodu jsou vysvětleny termíny používané v železniční dopravě a popis strojů pro těžkou kolejovou mechanizaci. Dále je vybráno nejvhodnější alternativní řešení projektu modernizace kolejového pluhu za využití nejnovější technologie.
V dalším bodě jsou provedeny potřebné technické a pevnostní výpočty. K tomuto návrhu je v příloze doložena výkresová dokumentace výrobní sestavy boční nástavby stroje a ostatní potřebná schémata včetně specifikací. | cs |
dc.description.abstract | Graduation theses those of design fluid drive of track plough. In the introduction are explained terms used in railway service and machines description for hard rail mechanization.
In the next is choosing the best alternative resolution for the design of track plough modernization by using up to date technology.
In the next point are design necessary technically and solidity calculations. At this design is evidence design documentation of production grouping side extension machine and the other necessary scheme including specification. | en |
dc.format | 59 l. : il. + 19 příl. + 1 CD | cs |
dc.format.extent | 1104528 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | hydraulický | cs |
dc.subject | pohon | cs |
dc.subject | nástavby | cs |
dc.subject | kolejového | cs |
dc.subject | pluhu | cs |
dc.subject | Hydraulic | en |
dc.subject | Drive | en |
dc.subject | of | en |
dc.subject | Track | en |
dc.subject | Plough | en |
dc.subject | Body | en |
dc.title | Hydraulický pohon nástavby kolejového pluhu | cs |
dc.title.alternative | Hydraulic Drive of Track Plough Body | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.identifier.signature | 200904539 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Černý, Karel | en |
dc.date.accepted | 2009-06-11 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 338 - Katedra hydromechaniky a hydraulických zařízení | cs |
dc.contributor.consultant | Černý, Karel | en |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SME126_FS_N2301_3909T001_16_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |