dc.contributor.advisor | Matějka, Rostislav | en |
dc.contributor.author | Kobliha, Ondřej | en |
dc.date.accessioned | 2009-08-31T20:35:38Z | |
dc.date.available | 2009-08-31T20:35:38Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/71713 | |
dc.description | Import 31/08/2009 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá zhodnocením posledních poznatků v oblasti
bezpečnosti chodců. Tyto prvky budou muset v budoucnu obsahovat všechny nově
vyrobené automobily. Avšak zatím ještě není známo, o jaké prvky ochrany se bude
jednat. Bakalářská práce se snaží již vyvinuté prvky zhodnotit a určit nejefektivnější.
V úvodu práce jsou uvedeny statistiky úrazů v silničním provozu, dále jsou
vyhodnoceny nejrizikovější části lidského těla. Hlavní část práce je zaměřena na
představení a porovnání jednotlivých systémů ochrany chodců. Opírá se přitom o
výsledky vývoje a zkoušení výrobců bezpečnostních systémů. V závěrečné části je
popsáno jakým způsobem se provádí zkoušky nezávislými organizacemi. | cs |
dc.description.abstract | Bachelor's thesis deals the appreciation of last findings in the field of pedestrian safety. These elements will have to include into all newly manufactured cars. But still is not known, what the protection will be. Bachelor thesis tries assess already developed elements and determine the most effective. At the beginning of the work are given the statistics of accidents in road traffic, and there are evaluated most dangerous parts of the human body. The main part of work is focused on presentment and comparison of several systems of pedestrian protection. It is based on the results of development and testing of security systems manufacturers. In the final section is describe how the tests are provided by independent organizations. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.format.extent | 4137697 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | bezpečnost chodců | cs |
dc.subject | vývoj | cs |
dc.subject | statistika | cs |
dc.subject | rizikové oblasti | cs |
dc.subject | technické úpravy automobilů | cs |
dc.subject | porovnání | cs |
dc.subject | pedestrian safety | en |
dc.subject | development | en |
dc.subject | statistics | en |
dc.subject | technical adjustments cars | en |
dc.subject | comparison | en |
dc.title | Bezpečnost chodců v silničním provozu | cs |
dc.title.alternative | Pedestrian safety in road traffic | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.identifier.signature | 200901452 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Frič, Jindřich | en |
dc.date.accepted | 2009-06-09 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | KOB091_FS_B2341_2301R002_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |