dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | en |
dc.contributor.author | Szlosek, Martin | en |
dc.date.accessioned | 2009-08-31T20:36:35Z | |
dc.date.available | 2009-08-31T20:36:35Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/71715 | |
dc.description | Import 31/08/2009 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá dlouhými a těžkými soupravami z hlediska provozně technicko ekonomických charakteristik. První kapitola se zabývá porovnáním současných a navrhovaných druhů souprav a ukazuje na rozdíly, kterými se tyto soupravy liší. Druhá kapitola se zabývá legislativní problematikou nových souprav a to jak z hlediska rozměrů soupravy, tak z hlediska průjezdných poloměrů. Dalším určujícím faktorem jsou hmotnosti celé soupravy a rozložení hmotnosti na nápravy. Třetí kapitola obsahuje výčet konstrukčních řešení souprav. Ve čtvrté kapitole jsou spočítány provozní a ekonomické vlastnosti souprav a porovnány se soupravami stávajícími. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor work is focused on long and heavy semi-trailer units from operational-technical-economic characteristics standpoint. The first chapter deals with comparison of actual and proposal kinds of semi-trailer units and shows the differences. The second chapter deals with legislative problems of new units both dimension and rideable radius. Another operative factors are the weight of the unit and spreading of the load on the trailer axle. The third chapter contains the specification of construction solutions of units. In the forth chapter are the operational and economic characteristics of units enumerated and compared with current. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.format.extent | 1999158 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | těžké | cs |
dc.subject | dlouhé | cs |
dc.subject | 60t | cs |
dc.subject | soupravy | cs |
dc.subject | eurocombi | cs |
dc.subject | long | en |
dc.subject | heavy | en |
dc.subject | trailers | en |
dc.subject | eurocombi | en |
dc.title | Dlouhé a těžké jízdní soupravy | cs |
dc.title.alternative | Long and Heavy Vehicle Combinations | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.identifier.signature | 200901465 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Daněk, Jan | en |
dc.date.accepted | 2009-06-09 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SZL019_FS_B2341_2301R002_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |