dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | en |
dc.contributor.author | Zeman, Jan | en |
dc.date.accessioned | 2009-08-31T20:36:53Z | |
dc.date.available | 2009-08-31T20:36:53Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/71716 | |
dc.description | Import 31/08/2009 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je ověřit vliv renovační technologie RVS na parametry spalovacího motoru. V první části práce jsem popsal úvod k problematice renovačních technologií a cíl bakalářské práce. V druhé části jsem se věnoval popisu renovačních přípravků, jejich složení a průběhu renovace. Ve třetí části jsem podrobně popsal technologii RVS. Základní složení přípravku RVS, vznik opotřebení, průběh renovace a vlastnosti zrenovovaného povrchu. Ve čtvrté části se zabývám měřenými parametry, výběrem vhodného motoru, výběrem přípravku RVS, metodikou zkoušek, samotným měřením a vyhodnocením.V závěru pak shrnuji svoje zjištění a doporučení. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this bachelor thesis is to examine renovation technology-RVS-and what influence it has on the parametres of a combustion engine. The first part describes the basic problems of renovation technologies and the aim of the work. The second part deals with a description of renovation agents, their composition and the process of renovation. The third part gives a detailed description of RVS technologies, the ingredients of the RVS agent, wearout, the process of renovation and qualities of the surface renovated. The fourth part describes parametres measured, choice of a suitable engine, choice of an RVS agent, test methodology, measuring and evaluation. The last part is a resume of my findings and reccommendations. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.format.extent | 2844782 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | technologie RVS | cs |
dc.subject | komprese | cs |
dc.subject | motor | cs |
dc.subject | výkon | cs |
dc.subject | emise | cs |
dc.subject | RVS Technology | en |
dc.subject | compression | en |
dc.subject | engine | en |
dc.subject | power | en |
dc.subject | emission | en |
dc.title | Posouzení vlivu technologie RVS na parametry motoru | cs |
dc.title.alternative | Impact Appreciation of RVS Technology n Engine Parameters | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.identifier.signature | 200901470 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Škapa, Petr | en |
dc.date.accepted | 2009-06-10 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | ZEM099_FS_B2341_2301R002_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |