dc.contributor.advisor | Kolarczyk, Petr | en |
dc.contributor.author | Jurák, Pavel | en |
dc.date.accessioned | 2009-08-31T20:53:56Z | |
dc.date.available | 2009-08-31T20:53:56Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/71742 | |
dc.description | Import 31/08/2009 | |
dc.description.abstract | ANOTACE BAKALÁŘSKÉ PRÁCE
Jurák P. Efektivnost provádění údržby letecké techniky v závislosti na uspořádání provozní plochy hangáru. Ostrava: Institut dopravy, Fakulta strojní VŠB – Technické universita Ostrava, 2009, 60 stran, Bakalářská práce, vedoucí Kolarczyk P.
Podkladem k napsání bakalářské práce byl požadavek na návrh takového řešení údržby letadel, které by umožnilo zvýšit efektivitu jejího provádění v závislosti na uspořádání prostor hangáru.
Celkové řešení modelu uspořádání hangáru je ovlivňováno potřebnou velikostí pracovní plochy, nutným technickým vybavením pro údržbu, servisovanou LT a časovou náročností její údržby. Analýzou výše zmíněných prvků jsem dospěl k závěru, jakým způsobem uspořádat servisní linky a následně je umístit na pracovní ploše. Informace zjištěné analýzou přímo ve stávajících procesech údržby, také pomohly navrhnout postup při zavádění nových servisních linek ve vztahu k budoucímu předpokládanému vývoji firmy JOB AIR – CEAM a.s. V závěru této práce předkládám zhodnocení přínosu navrhovaného řešení na efektivitu prováděné údržby. | cs |
dc.description.abstract | ANOTATION OF THESIS
Jurák P. Aircraft´s Maintenance Efficiency according the Hangar´s Workplace Organization. Ostrava: Institute transport Faculty of Mechanical Engineering VŠB - Technical University of Ostrava, 2009, 60 pages, Bachelor’s thesis, supervisor Kolarczyk P.
This Bachelor Thesis was written to suggest an effective aircraft maintenance, depending on hangar layout.
This hangar layout demands a certain size of the working place, technical equipment for the maintenance, serviced aeronautical technics and time heftiness of the maintenance. After analysing above mentioned requirements I came to a solution, how to order service line and further how to place them on the working space. Reached information from the process of maintenance helped to put forward a procedure of implementing of the service lines relating to the supposed future developement of the JOB AIR – CEAM a.s. company. At the end of this thesis I offer an evaluation of the benefit reached by the suggested solution of an effective maintenace. | en |
dc.format.extent | 1463657 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Efektivita | cs |
dc.subject | údržba | cs |
dc.subject | letecká technika | cs |
dc.subject | Effectivity | en |
dc.subject | Maintenance | en |
dc.subject | Aircraft | en |
dc.title | Efektivnost provádění údržby letecké techniky v závislosto na uspořádání provozní plochy hangáru | cs |
dc.title.alternative | Aircrafts Maintenance Efficiency according the Hangars Workplace Organization | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Laniak, Kamil | en |
dc.date.accepted | 2009-06-09 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Neuvedeno | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie dopravy | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | JUR486_FS_B2341_3708R028_70_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |