dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | en |
dc.contributor.author | Osladil, Michal | en |
dc.date.accessioned | 2009-08-31T21:22:06Z | |
dc.date.available | 2009-08-31T21:22:06Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/71851 | |
dc.description | Import 31/08/2009 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá provozním hodnocením brzd automobilů. V práci jsou shromážděny údaje o bezpečnosti provozu silničních vozidel a rozdělení brzd podle konstrukce a účelu. Výsledkem práce je posouzení míry opotřebení třecích segmentů, srovnání stavu účinku brzd a zjištění závad vzniklých v průběhu sledování.
Ke zjištění stavu brzd byla zvolena válcová zkušebna Roboterm. Za sledované období činilo opotřebení třecích segmentů 0,3 až 0,5 mm, což je přibližně 3 až 5 % z nových třecích segmentů. | cs |
dc.description.abstract | Graduation thesis deals with the operational evaluation of automobile brakes. In this thesis are gathered figures about the safety of traffic of road carriages and diversification of the brakes according to their construction and purpose. As a result of this thesis is the dimension of deterioration of friction segments, comparison of braking effect and finding out the failures appeared during the monitoring.
Cylinder test-room Roboterm was chosen for finding-out of condition of the brakes. During the monitoring period made up the brakes deterioration of friction segments from 0,3 to 0,5 mm, which is approximately 3-5 % of the new ones. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.format.extent | 1328186 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | brzdy | cs |
dc.subject | třecí segmenty | cs |
dc.subject | účinky brzd | cs |
dc.subject | brakes | en |
dc.subject | friction segments | en |
dc.subject | braking effects | en |
dc.title | Provozní hodnocení brzd automobilů | cs |
dc.title.alternative | Operational Evaluation of Automobile brakes | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.identifier.signature | 200901456 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Urban, Marek | en |
dc.date.accepted | 2009-06-10 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | OSL031_FS_B2341_2301R002_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |