dc.contributor.advisor | Kuchař, Štěpán | en |
dc.contributor.author | Havránek, Daniel | en |
dc.date.accessioned | 2009-09-01T05:57:57Z | |
dc.date.available | 2009-09-01T05:57:57Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/73890 | |
dc.description | Import 01/09/2009 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je prozkoumat současný stav vývoje webových her, herní mechanismy těchto her a určit jejich hlavní nedostatky. Poté vytvořit specifikaci vlastní webové hry s použitím moderního jazyka UML a unifikovaného přístupu tvorby softwarových systémů RUP. Výsledný systém by neměl obsahovat nedostatky dříve prozkoumaných webových her. Na základě specifikace pak implementovat prototyp takto navržené hry s ohledem na velké zatížení serveru a velkého počtu uživatelů systému. | cs |
dc.description.abstract | The main goal of this thesis is to explore current state of developing web-based games, game mechanisms and point their main negatives. Then create own specification of new web-based game and use modern modeling language UML and unified access to create software systems with RUP. Resulting system should not include discovered negatives in web games stated earlier. Based on specification is supposed to iplement a prototype of this game considering large performance demands and user load. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | webová hra | cs |
dc.subject | herní mechanismus | cs |
dc.subject | MMORPG | cs |
dc.subject | game | en |
dc.subject | web-based game | en |
dc.subject | game mechanism | en |
dc.title | Masivně kolektivní webová hra | cs |
dc.title.alternative | Web-based massive multiplayer game | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.identifier.signature | 200901339 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Návrat, Lumír | en |
dc.date.accepted | 2009-06-03 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 456 - Katedra informatiky | en |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | HAV223_FEI_N2647_2612T025_2009 | |