Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChlebiš, Petren
dc.contributor.authorBober, Lukášen
dc.date.accessioned2009-09-01T06:32:18Z
dc.date.available2009-09-01T06:32:18Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/74021
dc.description.abstractObsahem diplomové práce je celkový přehled a seznámení se s různými typy hybridních pohonů a jejich možné odlišnosti v dnes na trhu nabízených osobních automobilech. Je zde proveden rozbor jednotlivých komponent těchto systémů, spolu s provozními a technickými požadavky na tyto komponenty. V dalších kapitolách textu je proveden kompletní teoretický a následně konstrukční návrh střídače, který by měl sloužit pro pohonný systém elektromobilu CityEl na katedře elektroniky. Konečným výsledkem této práce je fyzický výrobek v podobě střídače umístěného v plechovém boxu, který byl otestován a u něhož proběhlo patřičné měření, jehož výsledky uvádí poslední kapitola této práce.cs
dc.description.abstractA subject of this graduation thesis is inclusive abstract and identification with other types of hybrid drives and their variant in this time offered a private cars. Here’s create an analysis a single components of these systems with functional and technical requirements on these components. In the following chapters text is a completive theoretical and engineering design of inverter sequentially which should be of service for driving system of electromobile CityEl on the institute electronic. The final result of this works is physical product of inverter which is placed in the sheet metal cover. This one has already been tested and was it rightly measured which features the last chapter this essay.en
dc.format55, [44] l. : il.cs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecthybridní pohoncs
dc.subjecttranzistorcs
dc.subjectakumulátorcs
dc.subjectbateriecs
dc.subjectřídicí jednotkacs
dc.subjecttrakční motorcs
dc.subjectrekuperacecs
dc.subjectgenerátorcs
dc.subjectspalovací motorcs
dc.subjectenergiecs
dc.subjectmomentcs
dc.subjectstřídačcs
dc.subjectCityElcs
dc.subjectkondenzátorcs
dc.subjectzdrojcs
dc.subjectstykačcs
dc.subjectchoppercs
dc.subjectstejnosměrný motorcs
dc.subjectsynchronní motorcs
dc.subjectkomparátorcs
dc.subjectproudový snímačcs
dc.subjectnapěťový snímačcs
dc.subjectbudičcs
dc.subjectchladičcs
dc.subjectztrátycs
dc.subjecttepelný odporcs
dc.subjectventilátorcs
dc.subjectplechycs
dc.subjecthybride driveen
dc.subjectsemiconductor triodeen
dc.subjectaccumulatoren
dc.subjectbatteryen
dc.subjectcontrol uniten
dc.subjecttraction motoren
dc.subjectrecuperationen
dc.subjectgeneratoren
dc.subjectgas-engineen
dc.subjectenergyen
dc.subjecttorqueen
dc.subjectinverteren
dc.subjectCityElen
dc.subjectcapacitoren
dc.subjectsourceen
dc.subjectcontactoren
dc.subjectchopperen
dc.subjectDC motoren
dc.subjectsynchronous motoren
dc.subjectcomparatoren
dc.subjectcurrent sensoren
dc.subjectvoltage sensoren
dc.subjectdriveren
dc.subjectheat sinken
dc.subjectlossesen
dc.subjectthermal resistanceen
dc.subjectfanen
dc.subjectsheet-metal stocken
dc.titleStřídač s malým napájecím napětím pro mobilní aplikacecs
dc.title.alternativeLow Voltage Inverter for Automotive Applicationsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200903371cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereePavelek, Tomášen
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department448 - Katedra elektronikyen
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchElektronikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisBOB036_FEI_N2649_2612T015_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam