Show simple item record

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétaen
dc.contributor.authorDospělová, Petraen
dc.date.accessioned2009-09-01T08:26:56Z
dc.date.available2009-09-01T08:26:56Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/74441
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu vybrané stanice technické kontroly. Na základě teoretického vymezení marketingového mixu, jsou teoretické poznatky aplikovány na stanici technické kontroly v Litvínově. Na základě provedené analýzy a provedeného marketingového výzkumu jsou navržena opatření. Nejzásadnějším návrhem je zavedení kontrolní stanice měření emisí. Názory zákazníků na zavedení nové služby jsou obsaženy v kapitole „Shrnutí a vyhodnocení anketních lístků“. Pro nová opatření jsou také v diplomové práci vyčísleny náklady, spojené s nákupem nového, nejen technického vybavení. V závěrečné části jsou shrnuty veškeré poznatky diplomové práce.cs
dc.description.abstractThe submitted thesis focuses on an analysis of a marketing mix of a selected vehicle testing station. Based on a theoretical definition of the marketing mix, theoretical knowledge is applied to the vehicle testing station in Litvínov. Measures have been proposed based on a performed analysis and marketing research. Implementation of an inspection station for emission measurement is the most significant proposal. Customers’ opinions on implementation of the new service are included in the chapter called „Summary and Evaluation of Questionnaires“. For the new measures, the thesis also specifies costs in relation to purchase of new, not only technical, equipment. The final part summarizes all knowledge of the thesisen
dc.format41, [3] l. : il. + 1 CDcs
dc.format.extent587154 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectSTKcs
dc.subjectměření emisícs
dc.subjectkalkulace cencs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectzákazník.cs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectVTS (STK) – vehicle testing stationen
dc.subjectemission measurementen
dc.subjectprice calculationen
dc.subjectserviceen
dc.subjectcustomer.en
dc.titleAnalýza činnosti vybrané společnosti pomocí marketingového mixucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Activities of Selected Company through the Marketing Mixen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200904943cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeDundr, Milanen
dc.date.accepted2009-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisDOS158_HGF_M2102_2102T001_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record