Show simple item record

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétaen
dc.contributor.authorDorazil, Václaven
dc.date.accessioned2009-09-01T08:32:39Z
dc.date.available2009-09-01T08:32:39Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/74463
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro akciovou společnost Tonak, jež se po 210 let zabývá výrobou klobouků. Předmětem výzkumu je především zjištění potřeb a přání zákazníků v oblasti používání pokrývek hlav pro účely podniku, aby vedení firmy dokázalo lépe reagovat na tužby svých případných budoucích spotřebitelů. V první části práce je popsán profil společnosti a technologie výroby. Druhá část se zabývá teoretickým vymezením marketingového výzkumu, a v časti třetí je tento výzkum i s analýzou proveden. Ve čtvrté kapitole je rozpracován plán návrhů a opatření pro danou společnost a v závěru práce je obsaženo celkové shrnutí dané diplomové práce.cs
dc.description.abstractThe dissertation shows marketing research done for company Tonak, which is producing head-wear hats for 210 years already. The main subject is specifying of customer demands and wishes for head-wear clothes for company use, so the management could better react on future customer expectation. First part of thesis describes company profile and production technology. Second part specifies area of marketing research and third proceeds research and analyzes it. The fourth chapter shows company concept plan and action plan and a complete summary finishes the thesis.en
dc.format51 l. : il. + 1 CDcs
dc.format.extent7972377 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcenacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectpokrývka hlavycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectheadgearen
dc.subjectcosten
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMarketingový výzkum pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeMarketing Research for Selected Companyen
dc.title.alternativeAnalýza marketingového výzkumu pro vybranou společnost
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200904920cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeHegár, Jiříen
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisDOR041_HGF_N2102_2102T001_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record