Show simple item record

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétaen
dc.contributor.authorKubíčková, Radkaen
dc.date.accessioned2009-09-01T08:33:25Z
dc.date.available2009-09-01T08:33:25Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/74466
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractDiplomovou práci jsem zaměřila na zákazníka, jelikož právě spokojený zákazník hraje důležitou roli úspěšnosti firmy. Cílem práce bylo zpracovat Analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Kamenolomy ČR, s. r. o. a odhalit tak postavení jmenované společnosti v povědomí zákazníků - vlastních odběratelů. V práci jsem se zaměřila na vysvětlení problematiky spokojenosti zákazníka a na vysvětlení podstaty marketingového průzkumu. Práce popisuje veškeré etapy spojené s marketingovým výzkumem, tj. přípravu, samotnou realizaci a konečné vyhodnocení dotazníků. Na základě analýzy získaných dat jsou v závěrečné části práce definovány návrhy a opatření vedoucí ke zkvalitnění poskytovaných služeb.cs
dc.description.abstractMy graduation thesis focuses on customer satisfaction. Satisfying customers’ needs effectively is vital to a company’s success. The aim of my work was to provide an analysis of the customers of Kamenolomy CZ Ltd and to determine their level of satisfaction. This was to show the company’s status in the market and its level of consumer awareness. In the thesis I have explained the customer satisfaction issue and the principle of marketing research. The thesis describes all phases of marketing research, i.e. preparation, actual implementation and the final evaluation of questionnaires. Based on an analysis of collected data, there are suggestions and measures on how to improve the quality of services provided at the end of the thesis.en
dc.format49 l. + 8 příl.cs
dc.format.extent401735 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectkamenivocs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectconstruction aggregateen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků společnosti Kamenolomy ČR, s.r.o.cs
dc.title.alternativeThe Analysis of Customer’s Contentment of Company Kamenolomy ČR, s.r.o.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200904930cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeŠtilárek, Radimen
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKUB614_HGF_N2102_2102T001_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record