dc.contributor.advisor | Magnusková, Jana | en |
dc.contributor.author | Rosenbergová, Jitka | en |
dc.date.accessioned | 2009-09-01T08:36:10Z | |
dc.date.available | 2009-09-01T08:36:10Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/74475 | |
dc.description | Import 01/09/2009 | |
dc.description.abstract | Když se podívám na mapu světa, vidím převážně modrou barvu. Barvu, kterou se označuje vodní plocha. Proto se ve světě přepravuje zboží ve velké míře vodní dopravou. Přímý překlad zboží z námořních lodí v námořních přístavech na říční plavidla pak umožňuje dostat efektivně a ekologicky výhodně zboží až do vnitrozemí České republiky. Ovšem za předpokladu, že lodě nezůstanou stát na hranicích kvůli nízkému vodnímu stavu. Problematika diplomové práce je aktuálním tématem v oblasti dopravní infrastruktury
v ČR. Práce je proto zaměřena především na plánovanou výstavbu plavebního stupně Děčín a zabývá se nejen vymezením území a samotným projektem výstavby, ale také vlivem na ekonomiku regionu. | cs |
dc.description.abstract | Looking at the map of the world, I can see mostly the blue colour. The colour which marks water. That´s why the goods is worldwide transported by the water traffic to a large degree. Transfer of goods from the ships in the seaports to the river vessels enables effective and ecological transport of goods to the Czech republic. Provided that the ships don´t stay at the borders because of low gauge state. The problems of the diploma thesis are the current issues of the infrastructure in the Czech republic. Therefore the thesis is focused on the planned construction of the low-head structure Decin and is concerded not only with the area borders and the construction project but also with the influence on the region economics. | en |
dc.format | 44 l. : il. + 1 CD | cs |
dc.format.extent | 2749114 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | vodní doprava | cs |
dc.subject | lodě | cs |
dc.subject | plavební stupeň | cs |
dc.subject | ekonomika | cs |
dc.subject | ekologie | cs |
dc.subject | watter traffic | en |
dc.subject | ships | en |
dc.subject | low-head structure | en |
dc.subject | ekonomy | en |
dc.subject | enviromentalism | en |
dc.title | Investiční projekt a jeho vliv na ekonomiku regionu | cs |
dc.title.alternative | The Investment Project and its Regional Economy Influence | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.identifier.signature | 200904209 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Horák, Lukáš | en |
dc.date.accepted | 2009-06-05 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 545 - Institut ekonomiky a systémů řízení | en |
dc.thesis.degree-program | Nerostné suroviny | cs |
dc.thesis.degree-branch | Komerční inženýrství v oblasti surovin | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | ROS053_HGF_N2102_2102T003_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |