Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGottfried, Janen
dc.contributor.authorPešout, Lubošen
dc.date.accessioned2009-09-01T08:48:22Z
dc.date.available2009-09-01T08:48:22Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/74522
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractInternetový marketing je kombinací marketingových technik a technologií, které mají za cíl dosažení stanovených cílů v rozvoji organizací. Internet je v dnešní době nejsilnějším komunikačním médiem, které prochází překotným vývojem. Internet má v marketingu široké využití a zdaleka nemusí sloužit jen k přímé komunikaci se zákazníky či k reklamě. Internet plní úlohu nové globální infrastruktury a v podnikových procesech zaujímá nové místo, neboť jeho využití je poměrně široké. Tato bakalářská práce je zaměřena na popis a návrh aplikace nástrojů internetového marketingu pro firmu. Studie je též zaměřena na cíle a metody internetového marketingu, na popis a statistiku současného využití ICT v podnikání. Na závěr této práce je zařazen návrh nástrojů internetového marketingu pro vybranou firmu včetně zhodnocení jeho přínosů a využití internetového marketingu pro firmy obecně.cs
dc.description.abstractInternet marketing is a combination of techniques and technologies whose objective is to achieve fixed aims in the development of organizations. Nowadays the Internet is the strongest communication media running through a rapid development. The Internet has in the marketing area a wide use and it does not have to serve only to a direct communication with customers or advertising. The Internet meets role of the global infrastructure and in company processes has a new place for its use is relatively wide. The bachelor work is focused on description and application of Internet marketing tools for a firm. The study is aimed at objectives and methods of the internet marketing, description and statistics of present ICT use in business. In conclusion there is a suggestion of internet marketing tools for the selected firm including evaluation its contributions and Internet marketing use for firms generally.en
dc.format31, [14] l. + 1 CDcs
dc.format.extent1474558 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectinternetové službycs
dc.subjectICT technologiecs
dc.subjectnástroje internetového marketingucs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectelektronický prodejcs
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectthe Interneten
dc.subjectInternet servicesen
dc.subjectICT technologiesen
dc.subjectInternet marketing useen
dc.subjectwebsitesen
dc.subjecte-shopen
dc.titleInternetový marketingcs
dc.title.alternativeInternet Marketingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200905309cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeZmrzlý, Zdeněken
dc.date.accepted2009-05-26en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika, management a informatika v oblasti veřejné správycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisPES103_HGF_B6202_6202R009_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam