Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBartoňová, Janaen
dc.contributor.authorMalá, Petraen
dc.date.accessioned2009-09-01T08:59:44Z
dc.date.available2009-09-01T08:59:44Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/74567
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractZákladním smyslem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu alternativních distribučních kanálů v České spořitelně, a. s. Posuzuje jednotlivé kanály Internetbankingu, Telebankingu a GSM bankingu z různých pohledů. Je zde uvedena obecná charakteristika, vznik a vývoj jednotlivých funkčností i celého přímého bankovnictví. Nedílnou součástí je zhodnocení počtu klientů a používanost uvedených forem vzdáleného bankovnictví. Prostor byl z velké části věnován pohledu klienta na jednotlivé služby, jejich výhody, nevýhody a zabezpečení. Největší díl práce představuje základní multikanálovou službu Servis 24, její silné a slabé stránky. Zároveň jsou uvedena možná rizika pro klienta. Cílem práce je posoudit aktuálně používané služby elektronického bankovnictví v České spořitelně a vybrat pro klienta optimální distribuční kanál bankovních služeb.cs
dc.description.abstractThe main purpose of my bachelor work is an evaluation of the current state of the alternative distributive channels in the Česká spořitelna, joint-stock company.(The Czech savings bank). It assesses particular channels of Internetbanking, Telebanking and GSM banking from different points of view. There is given a general profile, formation and development of separate utility and of the whole direct banking. The Inseparable part is acknowledgement of client quantity and use of the mentioned forms of remote banking. The space was given to client´s view on the separate services, their advantages, disadvantages and security. The biggest part of the work represents the main multichannel service of „Servis 24“, its strong and weak features. Together with it there are mentioned potential risks for a client. The aim of the work is to assess topically used services of electronic banking in the Česká spořitelna and to select user-friendly distributive channel of bank services.en
dc.format41 l. : il. + 1 CDcs
dc.format.extent2172075 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectČeská spořitelnacs
dc.subjectServis 24cs
dc.subjectBusiness 24cs
dc.subjectinternetové bankovnictvícs
dc.subjecttelefonní bankovnictvícs
dc.subjectalternativní distribuční kanálycs
dc.subjectklientské centrumcs
dc.subjectvývoj elektronického bankovnictví.cs
dc.subjectČeská spořitelnaen
dc.subjectServis 24en
dc.subjectBusiness 24en
dc.subjectInternetbankingen
dc.subjectTelebankingen
dc.subjectalternative distributive channelsen
dc.subjectcall centrumen
dc.subjectelectronic banking development.en
dc.titleAnalýza alternativních distribučních kanálů ve vybrané bancecs
dc.title.alternativeAnalysis of Alternative Distributive Channels in the Banken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200905291cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKordulíková, Stanislavaen
dc.date.accepted2009-05-26en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika, management a informatika v oblasti veřejné správycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisTAC011_HGF_B6202_6202R009_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam