dc.contributor.advisor | Fasuga, Radoslav | en |
dc.contributor.author | Jeřábek, Tomáš | en |
dc.date.accessioned | 2009-09-01T20:20:16Z | |
dc.date.available | 2009-09-01T20:20:16Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/75367 | |
dc.description | Import 01/09/2009 | |
dc.description.abstract | Práce popisuje tvorbu her na platformě .NET za použití frameworku XNA. Součástí práce
je implementace herního systému pro tvorbu deskových her. První část práce pojednává
o možnostech a způsobech tvorby her v XNA frameworku. Jsou zde popsány základní postupy
pro práci s grafikou, vstupy, zvukem a obsahem. V kapitole návrhu aplikace je popsán
systém pro detekci kolizí. | cs |
dc.description.abstract | The document describes game creation on .NET platform using XNA framework. Part of
the work is implementation the game system for creating board games. The first part of the
document deals with the possibilities and ways of making games in XNA framework. There
are described the basic procedures for working with graphics, input, sound and content. The
Design chapter describes a system for collision detection. | en |
dc.format | 34 l. : il. + 3 příl. + 1 CD | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Projection Matrix | cs |
dc.subject | View Matrix | cs |
dc.subject | World Matrix | cs |
dc.subject | Matice | cs |
dc.subject | Vykreslení v
ploše | cs |
dc.subject | Vykreslení v prostoru | cs |
dc.subject | Detekce kolizí | cs |
dc.subject | Tvorba her | cs |
dc.subject | XNA | cs |
dc.subject | .NET | cs |
dc.subject | Projection Matrix | en |
dc.subject | .NET | en |
dc.subject | XNA | en |
dc.subject | Game development | en |
dc.subject | Collision detection | en |
dc.subject | Drawing in space | en |
dc.subject | Drawing
in plane | en |
dc.subject | Matrix | en |
dc.subject | World Matrix | en |
dc.subject | View Matrix | en |
dc.title | Modelování v 3D prostředí formou počítačové hry | cs |
dc.title.alternative | Modeling in 3D space by form of computer game | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.identifier.signature | 200905180 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Němec, Martin | en |
dc.date.accepted | 2009-06-08 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 456 - Katedra informatiky | en |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | JER042_FEI_B2647_2612R025_2009 | |