dc.contributor.advisor | Hradílek, Zdeněk | en |
dc.contributor.author | Kolek, Tomáš | en |
dc.date.accessioned | 2009-09-01T20:37:26Z | |
dc.date.available | 2009-09-01T20:37:26Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/75474 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce bylo po absolvování individuální odborné praxe ve firmě Dopravní podnik Ostrava a.s. popsání nových zkušeností, znalostí a zadaných úkolů studentovi. Student absolvoval praxi ve dvou útvarech, a to Trakční měnírny a Trakční vedení. Část práce zabývající se trakčními měnírnami zahrnuje revizní činnost na zařízeních a přístrojích měníren. Další část práce zabývající se trakčním vedením popisuje starý systém přestavování tramvajových výhybek pomocí izolovaného úseku napájeného přes toroidní cívku a nově zaváděný plně bezkontaktní systém přestavování tramvajových výhybek pomocí induktivních smyček. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this bachelor thesis is to describe new experience, knowledge and the tasks assigned to the student in order to complete his intership in Dopravní podnik Ostrava a.s. The intership was realized in the two particular departments, Traction Substations and Contact Line. The part of the thesis dealing with the traction substations consists of the revisory mechanisms on the substation's machineries and devices. The other part dealing with the traction mains describes an old tram rail-switch system based on isolated sections power-supplied through toroidal coil, and recently introduced entirely non-contact rail-switching system using inductive loops. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | trakční měnírna | cs |
dc.subject | trakční vedení | cs |
dc.subject | tramvaj | cs |
dc.subject | induktivní smyčka | cs |
dc.subject | výhybka | cs |
dc.subject | Contact Line | en |
dc.subject | Traction Substation | en |
dc.subject | Switch | en |
dc.subject | Inductive Loop | en |
dc.subject | Tram | en |
dc.title | Absolvování individuální odborné praxe | cs |
dc.title.alternative | Individual Professional Practise in the Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.identifier.signature | 200901070 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.date.accepted | 2009-06-01 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 451 - Katedra elektroenergetiky | en |
dc.contributor.consultant | Konečný, Petr | en |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika, sdělovací a výpočetní technika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Elektroenergetika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | KOL465_FEI_B2645_3907R001_2009 | |