Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorIvánek, Lubomíren
dc.contributor.authorVeselý, Lukášen
dc.date.accessioned2009-09-01T20:45:02Z
dc.date.available2009-09-01T20:45:02Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/75489
dc.description.abstractNároky zákazníků se v průběhu doby několikanásobně zvýšily nejen v závislosti na jejich stále rostoucích potřebách. Správný postoj k zákazníkovi je tak stále důležitějším aspektem úspěchu v prodeji. Autor v této práci nastíní důležité poznatky týkající se lidské typologie a psychologie prodeje. Tyto informace dále aplikuje na odvětví prodeje s úmyslem vytěžit z nich to nejdůležitější pro prodejce. Pro praktickou část byly jako ukázkový produkt zvoleny mobilní telefony, které zaznamenávají v poslední době obrovský vzestup jak v technickém tak společenském směru. Pro mnohé je dnes mobilní telefon součástí jejich osobnosti. Ukázkový videoklip, natočený podle přiloženého scénáře, ilustruje modelovou situaci prodeje a umožňuje tak prodejcům lépe si představit situace, do kterých se při každodenní práci mohou dostat.cs
dc.description.abstractThe demands of customers have raised several folds through the time in dependence not only on their growing needs. The right attitude towards the customer is more and more important aspect for the sales success. The author of this thesis foreshadows important findings concerning of human typology and psychology of the sales. This information is then applied on the sales sector with the aim to extract the most important information for the sellers. The mobile phones, which records an enormous boom both in technical and social world, were chosen as an example product for the practical part. The mobile phone is part of personality for many of us. The video clip, made by the enclosed script, illustrates a model sales situation and helps the sellers imagine situations they can experience in their everyday work.en
dc.format34 l. : il. + 1 příl.cs
dc.format.extent686835 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttypologiecs
dc.subjectpotřebycs
dc.subjectmobilní telefoncs
dc.subjectpsychologiecs
dc.subjectzrcadlenícs
dc.subjectosobnostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectprodejcecs
dc.subjectmirroringen
dc.subjectneedsen
dc.subjectmobile phoneen
dc.subjectpsychologyen
dc.subjecttypologyen
dc.subjectselleren
dc.subjectcustomeren
dc.subjectpersonalityen
dc.titleVýroba instruktážních videoklipů pro prodejce elektroniky v závislosti na typologii zákazníka.cs
dc.title.alternativeProduction of training video-clips for use of electronic sellers in dependence on user´s typologyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200904742cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeHenzl, Ctiboren
dc.date.accepted2009-06-01en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department453 - Katedra elektrických strojů a přístrojůen
dc.thesis.degree-programElektrotechnika, sdělovací a výpočetní technikacs
dc.thesis.degree-branchKomerční elektrotechnikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisVES140_FEI_B2645_2608R004_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam