Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVahalíková, Věraen
dc.contributor.authorKazíková, Hanaen
dc.date.accessioned2009-09-01T21:55:02Z
dc.date.available2009-09-01T21:55:02Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/75647
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractV předložené práci se porovnávají tři zajímavé památky - Slezskoostravský hrad, hradní zříceninu Hukvaldy a zámek Fryštát v Karviné. První část je zaměřená především na historický vývoj památek, vlastnické vztahy a jejich dnešní podobu. Následně je stručně popsáno jejich vybavení, cena vstupného nebo programová nabídka. V úvahu se rovněž bere dostupnost, celkový stav areálu a atraktivita okolí. Vše je posléze porovnáno, aby vynikly nedostatky hradů a zámku. V další části jsou popsány způsoby propagace památek krajským úřadem. Jsou představeny dva důležité projekty EU, které podporuji propagaci Moravskoslezského kraje a jeho památek. Následně je porovnávána úroveň internetových stránek kraje, města i samotných památek. Poslední část se zaměřuje na turisty a jejich hlavní důvody návštěvy kraje. Na závěr SWOT analýza ukáže silné a slabé stránky, které ovlivňují návštěvnost a jsou podána doporučení pro zlepšení situace.cs
dc.description.abstractThe presented work compares three interesting sights - The Silesian – Ostrava castle, castle ruin Hukvaldy and chateau Fryštát in Karviná. The first part focuses on the historical development of sights, ownership and their current form of these monuments. Thein equipment, ticket price and programs is briefly described. There are also notes the availability, the overall condition of the premises and attractive surroundings. Everything is then compared excel Strengths and weaknesses of these castles and chateaux. The next section describes the ways of sights advertising by regional office. There are presented two important projects of the EU, which supports the promotion of the Moravian-Silesian Region and its monuments. Consequently, it is compared the level of websites of the region, the city and the monuments. The last part focuses on the tourists and their main reasons for visiting the region. At the end, SWOT analysis shows the strengths and weaknesses that affect the visit rate and made recommendations to improve the situation.en
dc.format37 l. : il.cs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectvybavenícs
dc.subjectzámekcs
dc.subjecthradcs
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectcastleen
dc.subjectchateauen
dc.subjectequipmenten
dc.titleVyužití hradů a zámků v cestovním ruchu na území Moravskoslezského krajecs
dc.title.alternativeMaking Use of Castles and Chateaux in Tourist Trade on the Territory of the Moravian - Silesian Regionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200905500cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereePoláček, Alešen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department541 - Institut geologického inženýrstvíen
dc.thesis.degree-programGeologické inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeovědní a montánní turismuscs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKAZ037_HGF_B2110_2101R004_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam