Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonaen
dc.contributor.authorLeifertová, Ivetaen
dc.date.accessioned2009-09-02T07:19:40Z
dc.date.available2009-09-02T07:19:40Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/75833
dc.descriptionImport 02/09/2009
dc.description.abstractV mé předložené práci je zpracován průzkum, zaměřený na problematiku spokojenosti zákazníků. Bakalářská práce je rozdělena do pěti částí. Nejdříve se zabývám charakteristikou vybrané společnosti McDonald´s s.r.o. Následuje teoretická část, kde popisuji základní pojmy z marketingu, jako jsou služby a zákazník. Poté je praktická část, kde je zpracován marketingový výzkum, nejprve je popsán proces marketingového výzkumu a následně byla provedena samotná realizace. Bylo provedeno dotazníkové šetření s cílem zjištění faktorů, určující spokojenost (nespokojenost) zákazníků této společnosti. Získané informace jsou zpracovány a na závěr práce jsou předloženy návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractIn my Bacelor's there is research focused on question on customers satisfation. Bacelor's is divided into five parts. The first of all I consider a characteristics of chosen company McDonald´s. The following part is theoretical, where I describe definitions like services or customer contains in marketing enviropment. After that, there is a practical part with concrete marketing research. The first of all there is described process of marketing research and then the concrete realization was made. The questionnaire research found factors which established customers satisfaction of the company. Retrieved datas are elaborated and put forward at the end of the Bacelors's with some recommendationsen
dc.format35 l. : il. + 1 CDcs
dc.format.extent336628 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of Customer´s Satisfaction in the McDonald´s Corporationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200904970cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKubatá, Lucieen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisLEI023_HGF_B2102_2102R001_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam