Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonaen
dc.contributor.authorLukšová, Janaen
dc.date.accessioned2009-09-02T07:19:49Z
dc.date.available2009-09-02T07:19:49Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/75834
dc.descriptionImport 02/09/2009
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na uvedení nového produktu společnosti Park Lane Confectionery na trh v České republice. V první části je představena společnost Park Lane Confectionery a její mateřská společnost Grupo Bimbo. Následuje teoretická část skládající se z teoretického popisu marketingového výzkumu, cíleného marketingu a propagační strategie. V další praktické části je popis nového produktu nazvaného Fruit Slices, poté následuje analýza trhu a popis propagační kampaně dané společnosti. Závěr práce obsahuje zhodnocení výrobku a propagačního programu a také obsahuje návrh několika opatření, která by mohla vést k tomu, aby se výrobek stal komerčně úspěšným.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on new product strategy of the Park Lane Confectionery Company in the market of the Czech Republic. In the first part there is Park Lane Confectionery Company and Grupo Bimbo its controlling company introduced. Further there is the theoretic part compose of theoretic description of marketing research, direct marketing and promotion strategy. Next practical part there is the description of new product named Fruit Slices after that follows market analysis and the description of the company’s promotion campaign. In the end of the thesis there is product evaluation and promotion campaign and the end of this thesis includes draft of some measures that could lead to the top- selling product too.en
dc.format29, [7] l. : il. + 1 CDcs
dc.format.extent480716 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectcílený marketingcs
dc.subjectpropagační strategiecs
dc.subjectnový výrobekcs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectpromotion strategyen
dc.subjectnew producten
dc.subjectmarket analysisen
dc.titleUvedení nového produktu vybrané společnosti na trhcs
dc.title.alternativeNew Product Strategy of the Park Lane Confectionery Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200904973cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKoběrský, Petren
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKAN248_HGF_B2102_2102R001_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam