Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDejl, Zdeněken
dc.contributor.authorŘehounek, Jiříen
dc.date.accessioned2009-11-18T20:25:32Z
dc.date.available2009-11-18T20:25:32Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/76299
dc.description.abstractANOTACE Bc. ŘEHOUNEK, J. Návrh zástavby hydropneumatické pružící jednotky nákladního automobilu. OSTRAVA: katedra částí a mechanismů strojů – 347, Fakulta strojní – Technická univerzita Ostrava, 2009,59s. Diplomová práce, vedoucí Dejl, Z. Diplomová práce řeší návrh zástavby hydropneumatické pružící jednotky nákladního automobilu. Jedná se o pevné a funkční uchycení pružící jednotky na základní rám a zadní poloosu nákladního automobilu. Zástavba byla navrhována podle zatížení vozidla, velikosti zadní poloosy a základního rámu nákladního automobilu – Tatry 4x4. Mezi tyto hodnoty patří: - maximální zatížení zadní nápravy na jedno kolo Rby = 5 [tun] - vzdálenost mezi střední částí zadní nápravy a kolem T/2 = 1037 [mm] - vzdálenost mezi střední částí zadní nápravy a hydraulickým válcem R = 654,8 [mm]cs
dc.description.abstractANNOTATION OF THESIS Bc. ŘEHOUNEK, J. Design of a Truck Hydropneumatic Suspension Strut Arrangement OSTRAVA: Department of parts contrivance and machine – 347, General mechanical faculty – Technical university Ostrava, 2009, 59p. Thesis, leader Dejl, Z. The thesis solves the design of a truck hydropneumatic suspension strut arrangement. It deals with a stout and functional gripping of the suspension strut on the basic frame and back half axle of the truck. The arrangement was suggested according to the vehicle load, size of back half axle and basic frame of the truck – Tatra 4 x 4. Among these values belong: - a maximal load of the back axle for a single wheel Rby = 5 [metric tonnes] - a distance between the middle part of the back axle and wheel T/2 = 1037 [mm] - a distance between the middle part of the back axle and hydraulic roller R = 654,8 [mm]en
dc.format59 l. : il. + 10 příl. + 1 CDcs
dc.format.extent1496818 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákladní automobilcs
dc.subjectpoloosacs
dc.subjectzástavbacs
dc.subjectnápravacs
dc.subjectvzdálenostcs
dc.subjectaxleen
dc.subjecthalf axleen
dc.subjecta distanceen
dc.subjecta trucken
dc.subjectarrangementen
dc.titleNávrh zástavby hydropneumatické pružicí jednotky nákladního automobilucs
dc.title.alternativeDesign of a Truck Hydropneumatic Suspension Strut Arrangementen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200904001cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeFolta, Zdeněken
dc.date.accepted2009-10-22en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department347 - Katedra částí a mechanismů strojůcs
dc.contributor.consultantBlažek, Ladislaven
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchKonstrukční a procesní inženýrstvícs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisREH103_FS_N2301_3909T001_40_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam