dc.contributor.advisor | Dejl, Zdeněk | en |
dc.contributor.author | Řehounek, Jiří | en |
dc.date.accessioned | 2009-11-18T20:25:32Z | |
dc.date.available | 2009-11-18T20:25:32Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/76299 | |
dc.description.abstract | ANOTACE
Bc. ŘEHOUNEK, J. Návrh zástavby hydropneumatické pružící jednotky nákladního automobilu.
OSTRAVA: katedra částí a mechanismů strojů – 347, Fakulta strojní – Technická univerzita Ostrava, 2009,59s.
Diplomová práce, vedoucí Dejl, Z.
Diplomová práce řeší návrh zástavby hydropneumatické pružící jednotky nákladního automobilu. Jedná se o pevné a funkční uchycení pružící jednotky na základní rám a zadní poloosu nákladního automobilu. Zástavba byla navrhována podle zatížení vozidla, velikosti zadní poloosy a základního rámu nákladního automobilu – Tatry 4x4.
Mezi tyto hodnoty patří:
- maximální zatížení zadní nápravy na jedno kolo Rby = 5 [tun]
- vzdálenost mezi střední částí zadní nápravy a kolem T/2 = 1037 [mm]
- vzdálenost mezi střední částí zadní nápravy a hydraulickým válcem R = 654,8 [mm] | cs |
dc.description.abstract | ANNOTATION OF THESIS
Bc. ŘEHOUNEK, J. Design of a Truck Hydropneumatic Suspension Strut Arrangement
OSTRAVA: Department of parts contrivance and machine – 347, General mechanical faculty – Technical university Ostrava, 2009, 59p.
Thesis, leader Dejl, Z.
The thesis solves the design of a truck hydropneumatic suspension strut arrangement. It deals with a stout and functional gripping of the suspension strut on the basic frame and back half axle of the truck. The arrangement was suggested according to the vehicle load, size of back half axle and basic frame of the truck – Tatra 4 x 4.
Among these values belong:
- a maximal load of the back axle for a single wheel Rby = 5 [metric tonnes]
- a distance between the middle part of the back axle and wheel T/2 = 1037 [mm]
- a distance between the middle part of the back axle and hydraulic roller R = 654,8 [mm] | en |
dc.format | 59 l. : il. + 10 příl. + 1 CD | cs |
dc.format.extent | 1496818 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | nákladní automobil | cs |
dc.subject | poloosa | cs |
dc.subject | zástavba | cs |
dc.subject | náprava | cs |
dc.subject | vzdálenost | cs |
dc.subject | axle | en |
dc.subject | half axle | en |
dc.subject | a distance | en |
dc.subject | a truck | en |
dc.subject | arrangement | en |
dc.title | Návrh zástavby hydropneumatické pružicí jednotky nákladního automobilu | cs |
dc.title.alternative | Design of a Truck Hydropneumatic Suspension Strut Arrangement | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.identifier.signature | 200904001 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Folta, Zdeněk | en |
dc.date.accepted | 2009-10-22 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.contributor.consultant | Blažek, Ladislav | en |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | REH103_FS_N2301_3909T001_40_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |