dc.contributor.advisor | Němeček, Pavel | en |
dc.contributor.author | Studený, Michal | en |
dc.date.accessioned | 2009-11-18T20:27:37Z | |
dc.date.available | 2009-11-18T20:27:37Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/76310 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá využitím provozních tvarů kmitů a jejich aplikaci na osobním automobilu. V úvodní teoretické části jsou popsány základní pojmy z této oblasti. V praktické části bylo provedeno měření provozních tvarů kmitů ve vybraných bodech na automobilu. Na základě provedeného měření byla vizualizována animace tvarů kmitů ve zvoleném frekvenčním pásmu a byl posouzen vliv tvarů. Závěr diplomové práce obsahuje diskuzi získaných výsledků, zhodnocení metody a její praktické využití. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the usage of operation deflection shapes and its application on a car. There are basic terms described in the opening theoretical part of this area. The practical part is focused on the measuring of operation deflection shape, which is made on the selected points on a car. Based on measurement the animation of deflection shapes has been visualized in the selected frequency range and also the influence of shapes has been considered. The end of this thesis consists the discussion about the gained results, valuation of the method and its practical usage. | en |
dc.format | 59 l. : il. + 1 l. příl. + 1 CD | cs |
dc.format.extent | 1888248 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | osobní automobil | cs |
dc.subject | provozní tvary kmitů | cs |
dc.subject | vibrace | cs |
dc.subject | automobile | en |
dc.subject | operation deflection shapes | en |
dc.subject | vibrations | en |
dc.title | Animace tvarů kmitů provozních vibrací osobního auta | cs |
dc.title.alternative | The Picture Animation Forms of the Operation Defection Shapes within the Car | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.identifier.signature | 200902520 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Helebrant, František | en |
dc.date.accepted | 2009-10-22 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 340 - Katedra výrobních strojů a konstruování | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | STU119_FS_N2301_3909T001_72_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |