Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠiroký, Jaromíren
dc.contributor.authorMacháček, Lukášen
dc.date.accessioned2009-11-18T20:29:39Z
dc.date.available2009-11-18T20:29:39Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/76322
dc.description.abstractMACHÁČEK, L. Posouzení energetické náročnosti vozby na traťovém úseku. Ostrava: Institut dopravy, Fakulta strojní, VŠB-Technická univerzita Ostrava, 2009, 43 s. Bakalářská práce, vedoucí: Široký, J. Na základě analýzy provozu na traťových úsecích Šumperk – Kouty nad Desnou a Petrov nad Desnou – Sobotín vytipovat charakteristické vlaky a pro ně stanovit parametry jízdy a spotřebu paliva. V úvodu práce je uvedeno rozdělení železniční tratě na dva samostatné traťové úseky a to na traťový úsek Šumperk – Sobotín a Petrov nad Desnou – Kouty nad Desnou. Na základě tohoto rozdělení je provedena analýza traťových poměrů, zahrnující traťové a směrové poměry na jednotlivých traťových úsecích. V další části je charakterizována intenzita provozu a proveden rozbor jízdy na jednotlivých traťových úsecích. Poté je proveden výpočet parametrů jízdy pro motorový vůz řady 810 a na základě tohoto výpočtu je stanovena energetická náročnost jízdy vlaku. V závěru práce je uvedeno provozně technické hodnocení získaných údajů.cs
dc.description.abstractMACHÁČEK, L. Energetic Examination Analysis of Moving on Rail Section. Ostrava: Institute of Transport Engineering, VSB-Technical University of Ostrava, 2009, 43 p. Bachelor thesis, Head: Široký, J. On the basis of analysis of traffic on route sections Šumperk - Kouty Desnou over and over Petrov Desnou - Sobotín identify characteristic trains and to fix the parameters of travel and fuel consumption. In the introduction to this work is a breakdown of the railway line into two separate sections of track on the railway section Šumperk - Sobotín and Petrov nad Desnou - Kouty the Desnou. On the basis of this distribution is analyzed route conditions, including the route and conditions on the direction of route sections. The next section is characterized by traffic levels and analyzed for each ride route sections. Then performs a calculation of parameters for driving a motor car number 810 and on the basis of this calculation is determining the energy performance of train. In conclusion, this work is shown operational technical evaluation of the data.en
dc.format82, [32] l. : il. + 1 CD
dc.format.extent1316528 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttraťový úsekcs
dc.subjectintenzita provozucs
dc.subjectenergetická náročnostcs
dc.subjectrailway sectionen
dc.subjecttraffic levelsen
dc.subjectenergy intensityen
dc.titlePosouzení energetické náročnosti vozby na traťovém úsekucs
dc.title.alternativeEnergetic Examination Analysis of Moving on Rail Sectionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200902516
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových prací
dc.contributor.refereeHranoš, Vladimíren
dc.date.accepted2009-10-22en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.categoryPrezenční
dc.description.department342 - Institut dopravyen
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisMAC577_FS_B2341_2301R002_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam