Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘezáč, Miloslaven
dc.contributor.authorFajkus, Tomášen
dc.date.accessioned2010-02-07T20:31:37Z
dc.date.available2010-02-07T20:31:37Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/77938
dc.descriptionImport 07/02/2010
dc.description.abstractZe situování dopravních nehod je patrné, že nejzávažnější nehody se udály na křížení s hlavní pozemní komunikací, ulicí Michálkovickou. Doba nehod je rozptýlena po celý den, proto se nedá říct, že častou okolností vzniku nehody je hustý provoz. Dle mého by opatření snižující nehodovost měla dát účastníkům silničního provozu jasnou informaci, že se blíží do křižovatky a tito by měli na vzniklou situaci reagovat snížením rychlosti a zvýšením opatrnosti. Zároveň navržená opatření musí respektovat všechny účastníky silničního provozu a chodce a být kapacitní i pro výhledové období.cs
dc.description.abstractFrom the location of traffic accidents is evident that the most serious accidents have happened at the crossing of the main road, Michálkovická street. Time of accidents is spread during the whole day, so we can´t say that ussual factor of cause of the accident is the dense traffic. In my opinion should the accident reduction measures give a clear information to traffic participants about nearby the junction and participants should react to this situation by reducing speed and increasing caution. Together the proposed measures must respect all traffic users and walkers and be capacitive enough also for the prospective period.en
dc.format52, [19] l. : il. + 6 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2297823 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkřižovatkacs
dc.subjectintenzita dopravycs
dc.subjectkapacita křižovatkycs
dc.subjectnehodovostcs
dc.subjectsvětelné signalizační zařízenícs
dc.subjectokružní křižovatkacs
dc.subjectcross-roadsen
dc.subjecttraffic volumeen
dc.subjectcross-roads potentialen
dc.subjectaccident frequencyen
dc.subjecttraffic lightsen
dc.subjecttraffic circleen
dc.titleNávrh opatření a stavebních úprav snižující nehodovost na křižovatce silnice III/4721 (Michálkovická), s ulicí Hladnovskou a Keltičkovou v Ostravěcs
dc.title.alternativeProposal procuration and construction work opprobrious accidents frequency on the intersection road III/4721 (Michálkovická), with Hladnovská and Keltičkova av. in Ostravaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature201000007
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových prací
dc.contributor.refereeDvořák, Antonínen
dc.date.accepted2010-01-12en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvíen
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisFAJ019_FAST_N3607_3607T036_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam