dc.contributor.advisor | Řezáč, Miloslav | en |
dc.contributor.author | Fajkus, Tomáš | en |
dc.date.accessioned | 2010-02-07T20:31:37Z | |
dc.date.available | 2010-02-07T20:31:37Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/77938 | |
dc.description | Import 07/02/2010 | |
dc.description.abstract | Ze situování dopravních nehod je patrné, že nejzávažnější nehody se udály na křížení s hlavní pozemní komunikací, ulicí Michálkovickou. Doba nehod je rozptýlena po celý den, proto se nedá říct, že častou okolností vzniku nehody je hustý provoz.
Dle mého by opatření snižující nehodovost měla dát účastníkům silničního provozu jasnou informaci, že se blíží do křižovatky a tito by měli na vzniklou situaci reagovat snížením rychlosti a zvýšením opatrnosti. Zároveň navržená opatření musí respektovat všechny účastníky silničního provozu a chodce a být kapacitní i pro výhledové období. | cs |
dc.description.abstract | From the location of traffic accidents is evident that the most serious accidents have happened at the crossing of the main road, Michálkovická street. Time of accidents is spread during the whole day, so we can´t say that ussual factor of cause of the accident is the dense traffic.
In my opinion should the accident reduction measures give a clear information to traffic participants about nearby the junction and participants should react to this situation by reducing speed and increasing caution. Together the proposed measures must respect all traffic users and walkers and be capacitive enough also for the prospective period. | en |
dc.format | 52, [19] l. : il. + 6 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 2297823 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | křižovatka | cs |
dc.subject | intenzita dopravy | cs |
dc.subject | kapacita křižovatky | cs |
dc.subject | nehodovost | cs |
dc.subject | světelné signalizační zařízení | cs |
dc.subject | okružní křižovatka | cs |
dc.subject | cross-roads | en |
dc.subject | traffic volume | en |
dc.subject | cross-roads potential | en |
dc.subject | accident frequency | en |
dc.subject | traffic lights | en |
dc.subject | traffic circle | en |
dc.title | Návrh opatření a stavebních úprav snižující nehodovost na křižovatce silnice III/4721 (Michálkovická), s ulicí Hladnovskou a Keltičkovou v Ostravě | cs |
dc.title.alternative | Proposal procuration and construction work opprobrious accidents frequency on the intersection road III/4721 (Michálkovická), with Hladnovská and Keltičkova av. in Ostrava | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.identifier.signature | 201000007 | |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | |
dc.contributor.referee | Dvořák, Antonín | en |
dc.date.accepted | 2010-01-12 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | en |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | FAJ019_FAST_N3607_3607T036_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |