dc.contributor.advisor | Martinovič, Jan | en |
dc.contributor.author | Havíček, Petr | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T13:19:36Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T13:19:36Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/78490 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá problematikou směrování nejen dopravních vozidel. Jsou v ní uvedeny algoritmy, které se používají k tomuto účelu. Tyto algoritmy hledají nejkratší nebo nejrychlejší cesty a cesty s různým dopravním omezením. Všechny uvedené algoritmy, jsou popsány, je uveden princip jejich funkce a jejich výhody a nevýhody.
Vzhledem k tomu, že jsme měli k dispozici data silniční sítě České republiky, tak bylo možno tyto algoritmy otestovat při hledání cest nad reálnými daty.
Díky několika provedeným optimalizacím jsme schopni vyhledat cesty stejné nebo podobné cesty v stejném čase jako ostatní aplikace zabývají se touto problematikou. | cs |
dc.description.abstract | This work deals not only with the routing of transport vehicles. In this work, given algorithms that are used for this purpose. These algorithms find the shortest or fastest routes and routes with different traffic restrictions. All the algorithms are described, is the principle in their work and their advantages and disadvantages.
Given that we had available data of the road network of the Czech Republic, it was thus possible to test these algorithms in finding ways to real data.
Thanks to some optimizations, that we made, we can find ways identical or similar trips in the same time as other applications dealing with this issue. | en |
dc.format | 50 l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 2698360 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | směrování vozidel | cs |
dc.subject | Dijkstrův algoritmus | cs |
dc.subject | A* algoritmus | cs |
dc.subject | optimalizace směrovacích algoritmů | cs |
dc.subject | Dijkstra's algorithm | en |
dc.subject | optimization of routing algorithms | en |
dc.subject | A * algorithm | en |
dc.subject | vehicle routing | en |
dc.title | Algoritmy pro směrování dopravních vozidel | cs |
dc.title.alternative | Algorithms for Routing Transport Vehicles | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Bober, Marek | en |
dc.date.accepted | 2010-06-07 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 456 - Katedra informatiky | en |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | HAV319_FEI_N2647_2612T025_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |