Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKotzian, Jiříen
dc.contributor.authorKuruc, Marianen
dc.date.accessioned2010-09-29T13:29:36Z
dc.date.available2010-09-29T13:29:36Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/78676
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem řešení pohonu a správy energie mobilního robotického zařízení. To slouží jako průzkumné vozidlo pro průzkum životu nebezpečných oblastí. Má za úkol dojet do předem určeného cílového místa a vyhýbat se překážkám bez jakéhokoliv zásahu člověkem během jízdy. V diplomové práci je rozebrána problematika týkající se výběru pohonu a diskrétního regulátoru, ale také výběru akumulátoru a distribuce energie pro palubní elektroniku. S ohledem na použití koncepce distribuovaného řízení je část práce zaměřena na popis použitých komunikací a jejich komunikačních protokolů. Dále pak využití vhodného operačního systému reálného času. V práci je rozebrán jak celkový hardwarový návrh řešení, tak i softwarové řešení s využitím operačního systému reálného času s implementací komunikací a řídicích algoritmů.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with design solutions to drive and power management of mobile robotic device. Mobile robotic device serves as a reconnaissance vehicle for the exploration of life-threatening areas. Its task is to reach a predetermined destination and avoid obstacles without human intervention during the journey. It also analyzed issues related to the choice of drive and discrete controller, but also the selection and distribution of battery power for onboard electronics. In view of the concept of using distributed control is part of the work focused on the description of communications and communication protocols. Then use the appropriate real time operating system. In this thesis we discuss how the overall hardware solutions as well as software solutions, using real-time operating system with the implementation of communication and control algorithms.en
dc.format72, [11] l. : il.cs
dc.format.extent5653803 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFreeRTOScs
dc.subjectCANcs
dc.subjectCANopencs
dc.subjectdiskrétní PID regulátorcs
dc.subjectstejnosměrný motorcs
dc.subjectH-bridgecs
dc.subjectkvadraturní enkodércs
dc.subjectdigitální filtracecs
dc.subjectmikrokontrolércs
dc.subjectFreescalecs
dc.subjectHCS12cs
dc.subjectCodeWarriorcs
dc.subjectFreeRTOSen
dc.subjectCANen
dc.subjectCANopenen
dc.subjectdiscrete PID controlleren
dc.subjectdirect current motoren
dc.subjectH-bridgeen
dc.subjectquadrature encoderen
dc.subjectdigital filteringen
dc.subjectmicrocontrolleren
dc.subjectFreescaleen
dc.subjectHCS12en
dc.subjectCodeWarrioren
dc.titleSystémy pohonu a energie pro mobilní robotické zařízenícs
dc.title.alternativeDrive and Energy Systems for Mobile Robotic Deviceen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKočíš, Tomášen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department455 - Katedra měřicí a řídicí technikyen
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchMěřicí a řídicí technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKUR157_FEI_N2649_2601T004_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam