dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | en |
dc.contributor.author | Strachota, Michal | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T13:31:43Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T13:31:43Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/78718 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá analýzou systému přeplňování vznětových motorů typu 1.9 TDi a 1.9 TDi PD koncernu Volkswagen. Zaměřuje se na chování systému v dynamických jízdních režimech. Porovnává systémy omezování plnícího tlaku, u různých typů turbodmychadel.
Teoretická část se zabývá rozborem snímačů, čidel a akčních členů podílejících se na řízení přeplňování. Detailně rozebírá konstrukční řešení analyzovaných turbodmychadel. Praktická část se skládá z měření změny střídy na elektromagnetickém ventilu a měření pneumatického řízení turbodmychadla. Dále měření otáček, požadovaného a skutečného plnícího tlaku a poloha plynového pedálu. Tímto měřením chceme zjistit údaje sloužící pro další vyhodnocení vlastností jednotlivých koncepcí přeplňování. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor’s work deals with analisation boosting system of Volkswagen concern engine
1.9 TDi, 1.9 TDi PD. It focuses on the behavior of the dynamic driving modes. Compares the system control boost pressure for different types of turbochargers. The theoretical part deals with analysis of transducers, sensors and actuators involved in the management of turbocharging. Examines in detail structural design of turbochargers analyzed. The practical part consists of measuring the change in duty cycle and measurement of electromagnetic valve pneumatic control turbocharger. Furthermore, measurement speed, desired and actual boost pressure and throttle position. This measurement we find the data used to further evaluate the properties of individual concepts of boosting. | en |
dc.format | 71 l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 1135023 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | turbodmychadlo | cs |
dc.subject | přeplňování | cs |
dc.subject | vznětový motor | cs |
dc.subject | plnící tlak | cs |
dc.subject | turbocharger | en |
dc.subject | boosting | en |
dc.subject | diesel engine | en |
dc.subject | charge pressure | en |
dc.title | Analýza systému přeplňování motorů 1.9 TDi, 1.9 TDi PD koncernu VW | cs |
dc.title.alternative | Boosting System Analisation of VW Concern Engine 1.9 TDi, 1.9 TDi PD | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Palacký, Petr | en |
dc.date.accepted | 2010-06-03 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 448 - Katedra elektroniky | en |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná a komerční elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | STR667_FEI_B2649_2602R014_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |