Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimoník, Petren
dc.contributor.authorDěrgel, Filipen
dc.date.accessioned2010-09-29T13:34:25Z
dc.date.available2010-09-29T13:34:25Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/78768
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou systémů pro zpětné vedení výfukových plynů u vybraných typů spalovacích motorů. Hlavním cílem práce je zjištění a následný popis principu chování elektromagnetického ventilu u vznětových a zážehových motorů. Teoretická část bakalářské práce popisuje význam a funkci jednotlivých dílů pro zpětné vedení výfukových plynů. Zejména se jedná o elektromagnetický ventil pro zpětné vedení výfukových plynů. Praktická část se zabývá analýzou a funkcí elektromagnetického ventilu (např. pod označením N18), což spočívá zejména v měření střídy a napěťové úrovně. Důvodem použití zpětného vedení výfukových plynů (recirkulace výfukových plynů – EGR, AGR) je zmírnění oxidu dusíku ve výfukových plynech a tak zlepšení životního prostředí.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of systems for a retroactive line of exhaustion gasses with selected types of combustion engines. The main goal of the work is the finding and the consequent description of electromagnetic valve behavioral principle with diesel and petrol engines. The purpose of using the retroactive line of exhaustion gasses (recirculation of exhaustion gasses - EGR, AGR) is the reduction of nitrogen oxide in exhaustion gasses and thus environmental improvement. The theoretical part of the work describes the purpose and the function of individual parts for the retroactive line of exhaustion gasses. It is especially about the electromagnetic valve for the retroactive line of exhaustion gasses. The practical part deals with the analysis of the electromagnetic valve function (e.g. under the indication N18) which is based on measuring of duty cycle and the voltage level.en
dc.format50 l. : il.cs
dc.format.extent2015247 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvznětové motorycs
dc.subjectkombinovaný ventilcs
dc.subjectrecirkulace výfukových plynůcs
dc.subjectemisecs
dc.subjectpodtlaková regulacecs
dc.subjectEGR ventilcs
dc.subjectzážehové motorycs
dc.subjectgasoline enginesen
dc.subjectemissionen
dc.subjectvacuum regulationen
dc.subjectdiesel enginesen
dc.subjectExhaust gas recirculationen
dc.subjectcombined valveen
dc.subjectEGR valveen
dc.titleAnalýza systémů recirkulace výfukových plynů u spalovacích motorůcs
dc.title.alternativeAnalyses of Combustion Engines EGR Systemsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePalacký, Petren
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department448 - Katedra elektronikyen
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná a komerční elektronikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisDER027_FEI_B2649_2602R014_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam