dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | en |
dc.contributor.author | Děrgel, Filip | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T13:34:25Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T13:34:25Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/78768 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá analýzou systémů pro zpětné vedení výfukových plynů u vybraných typů spalovacích motorů. Hlavním cílem práce je zjištění a následný popis principu chování elektromagnetického ventilu u vznětových a zážehových motorů.
Teoretická část bakalářské práce popisuje význam a funkci jednotlivých dílů pro zpětné vedení výfukových plynů. Zejména se jedná o elektromagnetický ventil pro zpětné vedení výfukových plynů. Praktická část se zabývá analýzou a funkcí elektromagnetického ventilu (např. pod označením N18), což spočívá zejména v měření střídy a napěťové úrovně. Důvodem použití zpětného vedení výfukových plynů (recirkulace výfukových plynů – EGR, AGR) je zmírnění oxidu dusíku ve výfukových plynech a tak zlepšení životního prostředí. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with the analysis of systems for a retroactive line of exhaustion gasses with selected types of combustion engines. The main goal of the work is the finding and the consequent description of electromagnetic valve behavioral principle with diesel and petrol engines. The purpose of using the retroactive line of exhaustion gasses (recirculation of exhaustion gasses - EGR, AGR) is the reduction of nitrogen oxide in exhaustion gasses and thus environmental improvement.
The theoretical part of the work describes the purpose and the function of individual parts for the retroactive line of exhaustion gasses. It is especially about the electromagnetic valve for the retroactive line of exhaustion gasses.
The practical part deals with the analysis of the electromagnetic valve function (e.g. under the indication N18) which is based on measuring of duty cycle and the voltage level. | en |
dc.format | 50 l. : il. | cs |
dc.format.extent | 2015247 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | vznětové motory | cs |
dc.subject | kombinovaný ventil | cs |
dc.subject | recirkulace výfukových plynů | cs |
dc.subject | emise | cs |
dc.subject | podtlaková regulace | cs |
dc.subject | EGR ventil | cs |
dc.subject | zážehové motory | cs |
dc.subject | gasoline engines | en |
dc.subject | emission | en |
dc.subject | vacuum regulation | en |
dc.subject | diesel engines | en |
dc.subject | Exhaust gas recirculation | en |
dc.subject | combined valve | en |
dc.subject | EGR valve | en |
dc.title | Analýza systémů recirkulace výfukových plynů u spalovacích motorů | cs |
dc.title.alternative | Analyses of Combustion Engines EGR Systems | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Palacký, Petr | en |
dc.date.accepted | 2010-06-03 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 448 - Katedra elektroniky | en |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná a komerční elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | DER027_FEI_B2649_2602R014_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |