Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFasuga, Radoslaven
dc.contributor.authorPokluda, Martinen
dc.date.accessioned2010-09-29T13:38:09Z
dc.date.available2010-09-29T13:38:09Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/78836
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractObsahem této bakalářské práce je seznámení se s problematikou firemního marketingu v prostředí internetu. Práce popisuje nejvýznamnější PPC systémy, jejich popis a využití, SEO optimalizaci stránek, seznámení se s prvky ovlivňující indexaci stránek a tvorba vlastního validátoru stránek. Práce také zahrnuje problematiku propagace firmy mimo prostředí internetu, prezentace v mediích, elektronickou poštou, billboardy apod. Tato práce má být pomůckou pro studenty absolvující kurz, který se otevírá od příštího školního roku 2010/2011.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor thesis is familiar with the issue of corporate marketing in the Internet environment. This work describes the most significant PPC systems, their description and utilization on site, SEO optimalization of pages, the orientation with elements affecting index of pages and the creation of custom validator site. The work also includes propagation of companies outside of internet, media presentation, email, billboards etc. This thesis should also be useful for undergraduate students undergoing a new course which is meant to be opened during the next academic year.en
dc.format26, [15] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent902462 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetová reklamacs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectPPC systémycs
dc.subjectSEO optimalizacecs
dc.subjectGooglecs
dc.subjectsdělovací prostředkycs
dc.subjectprůzkum trhucs
dc.subjectreklamní systémycs
dc.subjectinternet advertisingen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectPPC systemsen
dc.subjectSEO optimalizationen
dc.subjectGoogleen
dc.subjectcommunication mediaen
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectadvertising systemsen
dc.titleELPOD: Marketing v prostředí internetu, možnosti, aplikace, technologie, analýzycs
dc.title.alternativeELPOD: Marketing on internet, posibilities, application, technology, analysisen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHolub, Liboren
dc.date.accepted2010-06-02en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department456 - Katedra informatikyen
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisPOK142_FEI_B2647_2612R025_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam