dc.contributor.advisor | Jůchová, Veronika | en |
dc.contributor.author | Válek, Tomáš | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T13:47:16Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T13:47:16Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/78996 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Náplní této bakalářské práce byla implementace hry Lodě pro mobilní telefon na platformě Java ME. Přesněji se jednalo o implementaci hry pro jednoho hráče proti počítači, dále hry dvou hráčů na jednom zařízení a v poslední fázi byla realizována implementace hry mezi dvěma zařízeními, kdy data jsou přenášena pomocí bezdrátové technologie známé pod obchodním názvem Bluetooth. Samozřejmostí byl vlastní návrh grafického zpracování samotné hry a jejího GUI, stejně tak navržení a implementace hry proti počítači a hry přes Bluetooth. | cs |
dc.description.abstract | The goal of this bachelor thesis was an implementation of mobile phone game Ship on Java ME platform. More precisely it contains an implementation of single player game against computer, next is two players game on one device and finally multiplayer game with support of commercial well known Bluetooth wireless technology. Obvious I designed my own graphic of the game and its GUI, and of course I implementated player versus artifical inteligence game and Bluetooth game. | en |
dc.format | 26 l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 296363 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Java ME | cs |
dc.subject | Bluetooth | cs |
dc.subject | JSR 82 | cs |
dc.subject | GameCanvas | cs |
dc.subject | Sprite | cs |
dc.subject | MIDlet | cs |
dc.subject | Layer | cs |
dc.subject | CLDC | cs |
dc.subject | CDC | cs |
dc.subject | MIDP | cs |
dc.subject | NetBeans | cs |
dc.subject | Java ME | en |
dc.subject | Bluetooth | en |
dc.subject | JSR 82 | en |
dc.subject | GameCanvas | en |
dc.subject | Sprite | en |
dc.subject | MIDlet | en |
dc.subject | Layer | en |
dc.subject | CLDC | en |
dc.subject | CDC | en |
dc.subject | MIDP | en |
dc.subject | NetBeans | en |
dc.title | Hra pro mobilní telefon | cs |
dc.title.alternative | Mobile Phone Game | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.identifier.signature | 201001607 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Šeptáková, Emilie | en |
dc.date.accepted | 2010-06-02 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 456 - Katedra informatiky | en |
dc.thesis.degree-program | Informační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | VAL290_FEI_B2646_2612R025_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |