Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSokanský, Karelen
dc.contributor.authorŠpůrek, Tomášen
dc.date.accessioned2010-09-29T13:47:29Z
dc.date.available2010-09-29T13:47:29Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79000
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractÚkolem této bakalářské práce se bylo zaměřit na problematiku automobilových světlometů. Má konkrétní práce je rozdělena na pět částí. V první části se zabývám teorií automobilových světlometů, kde jsou uvedeny různé definice, druhy osvětlovacích jednotek a světelné zdroje osazované do těchto jednotek. Ve druhé části jsem popsal všeobecné a jednotlivé požadavky na různé druhy světlometů. Třetí část se zabývá měřením fotometrických vlastností těchto svítilen a také měřením sklonu potkávacích světlometů při naložení automobilu. V praktické části jsou měřeny jasové poměry při součinnosti automobilových světlometů a veřejného osvětlení. Poslední část je zaměřena na možnosti předávání informací modulováním světelného toku světlometů. Tato problematika je teprve v počátku vývoje, proto jsem se zde zaměřil na možné světelné zdroje, které by v budoucnu mohly být schopny tyto informace předávat.cs
dc.description.abstractThe task of this bachelor thesis was to focus on the issue of automobile headlights. My particular work is divided into five parts. The first part deals with the theory of automobile headlights, which are given different definitions, types of lighting units and lamps in the assembly of these units. The second section describes the general and particular requirements for different types of headlights. The third part deals with measuring the photometric properties of these headlights and measuring slope dipped in loading a car. The practical part are measured luminance ratios in cooperation automobile headlights and street lighting. The last part focuses on the posibility of transmitting information modulation of luminous flux headlights. This issue is still in early development, so I'm here focused on possible sources of light, which could in the future be able to transmit that information.en
dc.format30 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1234791 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsvětlometycs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectosvětlenícs
dc.subjectLEDcs
dc.subjectheadlightsen
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectlightingen
dc.subjectLEDen
dc.titleMetodiky měření a vyhodnocování automobilových svítidelcs
dc.title.alternativeMethods and measurenment of the car lightingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDostál, Františeken
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department451 - Katedra elektroenergetikyen
dc.thesis.degree-programElektrotechnika, sdělovací a výpočetní technikacs
dc.thesis.degree-branchElektroenergetikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisSPU051_FEI_B2645_3907R001_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam