Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSojka, Eduarden
dc.contributor.authorKorpas, Janen
dc.date.accessioned2010-09-29T13:47:32Z
dc.date.available2010-09-29T13:47:32Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79001
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractInternet se stal fenoménem dnešní doby a zařadil se do běžného života lidí jako medium pro sdílení a získávání informací, pro komunikaci mezi lidmi, trávení volného času a pro mnoho dalších využití, které nabízí. Jelikož je internet celosvětovou sítí, která zprostředkovává kontakt velkému množství lidí, je taktéž vhodným médiem pro oblast reklamy v komerční sféře. V posledních letech byl právě na tomto poli zaznamenán nezanedbatelný nárůst elektronických obchodů a firemních webových prezentací, na kterých společnosti propagují své výrobky a služby a snaží se tak přilákat potenciální zákazníky. Nárůstem takovýchto komerčních subjektů vznikly portály a reklamní systémy, díky kterým je reklama jednodušší a snáze zaměřitelná na konkrétní skupiny uživatelů internetu. Je ale potřeba být znalý jistých metod a praktik, jak zviditelnit danou webovou stránku v internetových vyhledávačích nebo jak obsluhovat reklamní systémy, aby došlo k proměně návštěvníka na nakupujícího zákazníka za co nejnižší náklady. Právě výše uvedené problematice tzv. internetového marketingu se věnuje obor zvaný SEO (Search Engine Optimization).cs
dc.description.abstractThe Internet has become a nowadays phenomenon and has become an ordinary medium for sharing and gathering information, for human interaction, spending their leisure time and lots of other usages, which such medium offers. Due to the fact that the Internet is a worldwide medium, it is a great platform for commercials. In the last few years there had been a remarkable growth of Internet e-shops and commercial web presentations on which companies try to propagate their goods and services to be easily reachable for their potentional customers. By the growth of such commercial subjects, there were made portals and advertising systems. That made the whole advertising bussiness more accesible and more sufficiently targetable for certain groups on the Internet. It is nessesary to have some basic knowledge about web page structures and how to become on the first possitions in search engines or how deal with advertising systems to force a potential customer to be a buying customer for the lowest cost (ROI - return on investments). The subject solving above described problems is called SEO (Search EngineOptimization).en
dc.format24 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent877726 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectfulltextový vyhledávačcs
dc.subjectPay Per Click reklamacs
dc.subjectinternetová stránkacs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectSEOen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectfull-texten
dc.subjectPay Per Click advertisingen
dc.subjectweb pageen
dc.subjectinternet shopen
dc.titleAbsolvování individuální odborné praxecs
dc.title.alternativeIndividual Professional Practise in the Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature201001023cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department456 - Katedra informatikyen
dc.contributor.consultantSotoniak, Tomášen
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKOR295_FEI_B2647_2612R025_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam