Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBrandštetter, Pavelen
dc.contributor.authorMinks, Jiříen
dc.date.accessioned2010-09-29T13:48:43Z
dc.date.available2010-09-29T13:48:43Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79024
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou současných elektromobilů. Obsahuje rešerši konceptů elektromobilů se zaměřením na hlavní části. Mezi nimi je zahrnut elektromotor, napěťový střídač, zdroj energie a řídicí jednotka. Dále jsou zde popsány nároky kladené na tyto části, nejdůležitější je nárok na hospodárnost. To je vyvozeno ze současného stavu společnosti, kdy hlavním tématem v automobilovém průmyslu je snaha o šetření financí respektive paliva. Elektromotor se stává hospodárnějším při použití vhodného algoritmu řízení. Dva nejznámější, vektorově orientované řízení a přímé řízení momentu, jsou zde také rozebrány. Vlastnosti regulační struktury je výhodné ověřit před uvedením do provozu, toto je možno provést s použitím simulačních softwarů. Simulační výsledky vektorově orientovaného řízení jsou uvedeny v závěru této práce.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s work is concerned with problems relating to actual electric vehicles. The work contains recherche of concepts of electric vehicles that is aimed to the principal parts. Among these parts is comprised an electromotor, a voltage source inverter, a power source and a control section. Furthermore the work describes the claims on these parts. The most important claim is the pretension to economization. It is educed from a current situation of society, when the main theme in automobile industry is an endeavor after saving money or more precisely a fuel. The electromotor become more economical in using an appropriate control algorithm. The two best known algorithms are the vector oriented control and the direct torque control which there are also analyzed here. The characteristics of regulating structure are advantageous to check before the initiation into production. This attestation is possible to do by using simulation software. The simulation results of the vector oriented control are introduced at the ending of this work.en
dc.format.extent975856 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpřímé řízení momentucs
dc.subjectřídicí algoritmy pohonů elektromobilůcs
dc.subjectVektorově orientované řízenícs
dc.subjectsynchronní motor s permanentími magnety.cs
dc.subjectdirect torque controlen
dc.subjectpermanent magnet synchronous motor.en
dc.subjectcontrol algorithms of electric vehiclesen
dc.subjectVector oriented controlen
dc.titleŘídicí algoritmy pohonů elektromobilůcs
dc.title.alternativeControl Algorithms of Electric Vehiclesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNeborák, Ivoen
dc.date.accepted2010-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programycs
dc.description.departmentNeuvedenocs
dc.thesis.degree-programMechatronikacs
dc.thesis.degree-branchAutomobilová elektronikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2790cs
dc.identifier.thesisMIN130_USP_B3943_3906R007_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam