Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimoník, Petren
dc.contributor.authorMrověc, Tomášen
dc.date.accessioned2010-09-29T13:48:46Z
dc.date.available2010-09-29T13:48:46Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79025
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá teoretickým rozborem koncepčních řešení servořízení automobilů a praktickou realizací laboratorního modelu s vybraným typem elektrohydraulického servořízení. Úvodní kapitoly jsou věnovány teoretické rešerši poskytující čtenáři základní přehled koncepcí servořízení a jejich vlastností. Dále je v práci popsána konstrukce, princip činnosti a komunikace s vozidlem, použitého typu servořízení. Další kapitola se věnuje návrhu a realizaci laboratorního modelu. V poslední části jsou shrnuty výsledky měření, které ověřují funkčnost sestaveného modelu. Na základě těchto měření byla sestavena vzorová laboratorní úloha, která je přiložena v příloze.cs
dc.description.abstractThe bachelor work deals with the theoretical analysis of conceptual solution of car’s power steering and practical realization of laboratory model with chosen electrically powered hydraulic steering. Opening chapters are dedicated to theoretical search which shows to the reader the basic summary of conceptions of power steering and their characteristic. There is also described construction of used type of power steering, its working principle and communication with car. Next chapter is dedicated to the concept and realization of laboratory model. The last part includes results of measurement which prove model’s functionality. Sample laboratory task based on the measurement was composed and also included as attachment.en
dc.format.extent1621989 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsnímač úhlu natočenícs
dc.subjectCAN-Buscs
dc.subjectmotor-čerpadlová jednotkacs
dc.subjectElektrohydraulické servořízenícs
dc.subjectmotor-pump uniten
dc.subjectsteering rate sensoren
dc.subjectCAN-Busen
dc.subjectElectrically powered hydraulic steeringen
dc.titleLaboratorní model servořízenícs
dc.title.alternativePower Steering Laboratory Modelen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSládeček, Václaven
dc.date.accepted2010-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programycs
dc.description.departmentNeuvedenocs
dc.thesis.degree-programMechatronikacs
dc.thesis.degree-branchAutomobilová elektronikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2790cs
dc.identifier.thesisMRO061_USP_B3943_3906R007_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam