dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | en |
dc.contributor.author | Mrověc, Tomáš | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T13:48:46Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T13:48:46Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/79025 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá teoretickým rozborem koncepčních řešení servořízení automobilů a praktickou realizací laboratorního modelu s vybraným typem elektrohydraulického servořízení. Úvodní kapitoly jsou věnovány teoretické rešerši poskytující čtenáři základní přehled koncepcí servořízení a jejich vlastností. Dále je v práci popsána konstrukce, princip činnosti a komunikace s vozidlem, použitého typu servořízení. Další kapitola se věnuje návrhu a realizaci laboratorního modelu. V poslední části jsou shrnuty výsledky měření, které ověřují funkčnost sestaveného modelu. Na základě těchto měření byla sestavena vzorová laboratorní úloha, která je přiložena v příloze. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor work deals with the theoretical analysis of conceptual solution of car’s power steering and practical realization of laboratory model with chosen electrically powered hydraulic steering. Opening chapters are dedicated to theoretical search which shows to the reader the basic summary of conceptions of power steering and their characteristic. There is also described construction of used type of power steering, its working principle and communication with car. Next chapter is dedicated to the concept and realization of laboratory model. The last part includes results of measurement which prove model’s functionality. Sample laboratory task based on the measurement was composed and also included as attachment. | en |
dc.format.extent | 1621989 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | snímač úhlu natočení | cs |
dc.subject | CAN-Bus | cs |
dc.subject | motor-čerpadlová jednotka | cs |
dc.subject | Elektrohydraulické servořízení | cs |
dc.subject | motor-pump unit | en |
dc.subject | steering rate sensor | en |
dc.subject | CAN-Bus | en |
dc.subject | Electrically powered hydraulic steering | en |
dc.title | Laboratorní model servořízení | cs |
dc.title.alternative | Power Steering Laboratory Model | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Sládeček, Václav | en |
dc.date.accepted | 2010-06-11 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | Neuvedeno | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | MRO061_USP_B3943_3906R007_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |