dc.contributor.advisor | Bajger, Radim | en |
dc.contributor.author | Hambálek, Jakub | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T13:50:23Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T13:50:23Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/79055 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce přináší pohled na problematiku nehod kolejových vozidel. První část práce popisuje statistiku nehodovosti kolejových vozidel na území ČR. Druhá část práce se zabývá rozdělením kolejových vozidel a popisem jednotlivých konstrukčních prvků kolejových vozidel. Třetí část práce je zaměřena na taktické postupy pro vyprošťování osob z kolejových vozidel a technickými prostředky pro vyprošťování. Závěrečná část popisuje porovnání vyprošťovacího nářadí jednak na základě praktické zkoušky čtyř druhů nářadí, tak pomocí multikriteriální analýzy dle daných kritérií. Na závěr práce jsou návrhy na dovybavení vyprošťovacím nářadím Hasičského záchranného sboru. | cs |
dc.description.abstract | The diploma thesis brings an insight into accidents of tracked vehicles issue. First part of the work describes tracked vehicles accident statistics in the territory of the Czech republic. Second part of the work deals with tracked vehicles categorization and describes particular construction parts of these vehicles. Third part is focused on tactic sequences of feeing people from tracked vehicles and technical instruments for freeing. the final part describes a comparison of freeing instruments on basis of both practical test of four kinds of instruments and multi-criteria analysis according to given criteria. In the conclusions I suggest equipping the Fire brigade with some specific freeing equipment. | en |
dc.format | 73, [13] l. : il. | cs |
dc.format.extent | 4569684 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | nehoda | cs |
dc.subject | konstrukce vozu | cs |
dc.subject | multikriteriální analýza | cs |
dc.subject | technické prostředky | cs |
dc.subject | kolejové vozidlo | cs |
dc.subject | technical instruments | en |
dc.subject | accident | en |
dc.subject | vehicle construction | en |
dc.subject | multi-criteria analysis | en |
dc.subject | tracked vehicle | en |
dc.title | Vyprošťování osob z kolejových vozidel | cs |
dc.title.alternative | Extrication of Persons from Rail Vehicles | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Žaitlík, Martin | en |
dc.date.accepted | 2010-06-02 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 030 - Katedra požární ochrany a ochrany obyvatelstva | en |
dc.contributor.consultant | Jánošík, Ladislav | en |
dc.thesis.degree-program | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technika požární ochrany a bezpečnost průmyslu | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | cs |
dc.identifier.thesis | HAM098_FBI_N3908_3908T006_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |