dc.contributor.advisor | Široký, Jaromír | en |
dc.contributor.author | Škurek, Karel | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:36:18Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:36:18Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81078 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Předmětem diplomové práce je vypracování trakčních a brzdových charakteristik navržených třívozových elektrických jednotek s individuálním pohonem dvojkolí. Navržené třívozové elektrické jednotky jsou ve čtyřech variantách adhezní hmotnosti. Vzhledem k počtu provozovaných elektrických jednotek v České republice, se jedná o aktuální problematiku v kolejové dopravě. Součástí diplomové práce je zpracování výpočtu těžiště kolejových vozidel, provozně technické zhodnocení jednotlivých variant. | cs |
dc.description.abstract | The subject of this thesis is to developer traction and braking characteristics of the proposed three-car electric units with individual axle drive. The proposed three-car electric units are four version of adhesive weights. Given the number of operation power units in the Czech Republic, is a topical issue in rail transport. The thesis is the process of calculating the center of the rolling stock, the performance of the technical evaluation of various options. | en |
dc.format.extent | 3942285 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | trakční charakteristika | cs |
dc.subject | brzdová charakteristika | cs |
dc.subject | těžiště vozu | cs |
dc.subject | Power Characteristics | en |
dc.subject | Brake Characteristics | en |
dc.subject | Center of Gravity | en |
dc.title | Posouzení trakčních a brzdových charakteristik při změně adhezní hmotnosti kolejového vozidla | cs |
dc.title.alternative | A Power and Brake Characteristics during Changes of Adhesion Weight of Rolling Stock Appraisal | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Kundrata, Milan | en |
dc.date.accepted | 2010-06-09 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SKU104_FS_N2301_2301T003_10_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |