dc.contributor.advisor | Kysela, Ladislav | en |
dc.contributor.author | Suszka, David | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:36:43Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:36:43Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81086 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | V diplomové práci jsou řešeny idealizované oběhy motoru Škoda Felície s různými druhy paliva. Dále diplomová práce obsahuje řešení palivového systému při záměně na CNG a plnění automobilů pomocí domácí plnící stanice. Součástí projektu je technologické schéma zařízení a seznam součástí včetně popisu.
V další části je řešen návrh domácí plnící stanice s možností využití odpadního tepla z kompresoru včetně návrhu výměníku tepla a výkresu.
V poslední části práce jsou řešeny ekonomické a ekologické výhody přechodu vozidel na CNG. | cs |
dc.description.abstract | The thesis deals with idealized circulations of engine of Škoda Felicie with various kinds of fuel. Further the thesis contains a solution of fuel system, when replaced with CNG, and refuelling of cars by means of home-made fuelling station. Project includes a technological scheme of the unit and a list of components with the inclusion of its description.
Another part has a solution of the design of home-made fuelling station with the option of using the waste heat from compressor and also includes the design of heat exchanger and its sketch.
The last part is concerning the economic and ecologic advantages of vehicle’s transition to CNG. | en |
dc.format.extent | 1167650 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Škoda | cs |
dc.subject | CNG | cs |
dc.subject | výměník | cs |
dc.subject | kompresor | cs |
dc.subject | Škoda | en |
dc.subject | CNG | en |
dc.subject | heat exchanger | en |
dc.subject | compressor | en |
dc.title | Návrh úprav spalovacího motoru na pohon stlačeným zemním plynem (CNG) a domovní plnící stanice. | cs |
dc.title.alternative | Proposal for Combustion Engine Unit Adjustments with Compressed Natural Gas Traction and Home Filling Station | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Kantor, Tomáš | en |
dc.date.accepted | 2010-06-08 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 361 - Katedra energetiky | en |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Energetické stroje a zařízení | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SUS075_FS_N2301_2302T006_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |