dc.contributor.advisor | Učeň, Oldřich | en |
dc.contributor.author | Plaček, Jiří | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:38:53Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:38:53Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81126 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | V první části diplomové práce se zabývám výběrem nejjednoduššího systému planetové převodovky. V druhé části návrhem převodovky pro model tanku v měřítku 1:6 s plynulým řazením pod zatížením s třemi stupni vpřed a jedním vzad. K pohybu vpřed slouží jednotlivé stupně s rozsahy rychlostí (0÷10) km∙h-1, (10÷20) km∙h-1 a (20÷30) km∙h-1. Při návrhu jsem vycházel z co nejjednoduššího řešení se snahou o vytvoření převodovky s minimálními nároky pro zástavbu do modelu. Převodovka má pracovat v kombinaci se spalovacím motorem. Řízení jednotlivých stupňů bude realizováno pomocí brzdy na korunových kolech jednotlivých stupňů. | cs |
dc.description.abstract | In the first part of my thesis deals with the simplest choice of gearboxes. In the second part of the draft gear for the tank model in scale 1:6 with the smooth shifting under load, with three forward and one step backward. To move forward is by grade with the speed range (0÷10) km∙h-1, (10÷20) km∙h-1 a (20÷30) km∙h-1. The When I assumed the proposal as the simplest solution is trying to create a gearbox with the minimum requirements for installation into the model. Gearbox is working in conjunction with an internal combustion engine. Management grades will be realized using the brakes to individual wheels crown degrees. | en |
dc.format.extent | 11337970 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Vícestupňová | cs |
dc.subject | řaditelná | cs |
dc.subject | převodovka | cs |
dc.subject | Multistage | en |
dc.subject | Charge | en |
dc.subject | Gearbox | en |
dc.title | Vícestupňová řaditelná převodovka | cs |
dc.title.alternative | Multistage Change Gearbox | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Heczko, Radek | en |
dc.date.accepted | 2010-06-08 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 340 - Katedra výrobních strojů a konstruování | en |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | PLA181_FS_N2301_3909T001_20_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |