dc.contributor.advisor | Učeň, Oldřich | en |
dc.contributor.author | Černoch, Jakub | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:38:56Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:38:56Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81127 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukčního řešení sedadla do oddílu business class pro vlakové soupravy Railjet. Na začátku práce jsou ve zkratce shrnuty informace a historie o civilní přepravě osob, dále následuje přehled jednotlivých výrobků tuzemské firmy a také zahraničních firem na trhu. Na základě zadání je navržen základní tvar a funkce sedadla. Poté je tento návrh dále rozpracován. Při řešení sedadla bylo dosáhnuto i „slepých“ řešení, které však vedly k dalšímu postupu. Další bodem diplomové práce je popis výsledného návrhu sedadla. Nakonec je práce doplněna o potřebné výpočty.
Na návrh sedadla mají vliv hlavně normy které jsou uvedené v zadání, dále ergonomické hlediska a také vzhled sedadla. | cs |
dc.description.abstract | Thesis deals with the draft design seat in business class section for Railjet train set. At the beginning of work are summarized information and brief history of civilian passenger transport, the following is an overview of each product, domestic companies and foreign companies on the market. On the basis of the submission is proposed a basic shape and function of the seat. Then this proposal further developed. To resolve the seat was achieved in the "blank" solution, which, however, led to the further procedure. Another point of theses is a description of the proposal. Finally, the work is a necessary calculation.
On the proposal of the seat affect mainly the standards that are listed in submission, ergonomic aspects and also the appearance of the seat. | en |
dc.format.extent | 16951069 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Sedadlo | cs |
dc.subject | Vlak | cs |
dc.subject | I. třída | cs |
dc.subject | vagón | cs |
dc.subject | Seat | en |
dc.subject | Train | en |
dc.subject | 1st class | en |
dc.subject | coach | en |
dc.title | Konstrukční řešení sedadla první třídy vlaku | cs |
dc.title.alternative | Design of First Class Train Seat | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Míl, Petr | en |
dc.date.accepted | 2010-06-07 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 340 - Katedra výrobních strojů a konstruování | en |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | CER473_FS_N2301_3909T001_20_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |