Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNěmček, Milošen
dc.contributor.authorUherková, Lenkaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:39:25Z
dc.date.available2010-09-29T15:39:25Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81136
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá řešením kolové části zadní nápravy těžkého nákladního automobilu s redukcí v kolech s použitím pravé planety. V úvodu diplomové práce je uvedeno řešení uzlů kolových částí nákladních automobilů a jejich použití u světových automobilek. Dále je popsán rozdíl mezi pravou a nepravou planetou. V druhé části je proveden návrh ozubení planetového soukolí v kolové redukci a výpočet zatížení kola. V navrhovaném uzlu je proveden geometrický a pevností výpočet všech ozubených kol v převodu. Třetí část práce je věnována pevnostním výpočtům důležitých součástí uzlu, jako jsou osy, ložiska, šrouby, unášeč satelitů a drážkové spoje.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with solution of wheel selection of back-axle of heavy truck with reduction in wheel, using the true planetary gear. The solution of nodes of wheel parts of heavy trucks and their usage by world automobile factories is introduced in the preamble. Furthermore the difference between true and false planetary gear is described here. In the second part the concept of planetary gear in the wheel reduction and the calculation of the wheel load are made. In the engineered node a geometrical and strength calculation of all gear wheels in the gearing is made. The third part is dedicated to the strength analyses of the important parts of the node such as axes, bearings, bolts, satellite carriers and splining connection.en
dc.format60 l. : il. + 9 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2214864 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTatracs
dc.subjectkolová redukcecs
dc.subjectplanetová převodovkacs
dc.subjectpravá planetacs
dc.subjectsatelitcs
dc.subjectTatraen
dc.subjectreduction in wheelen
dc.subjectplanetary gearen
dc.subjecta true planeten
dc.subjectsatelliteen
dc.titleNávrh kolové části těžkého nákladního automobilu s pravou planetoucs
dc.title.alternativeDesign of a Wheel Section with a True Planet for a Heavy Trucken
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHavlík, Jiříen
dc.date.accepted2010-06-11en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department347 - Katedra částí a mechanismů strojůen
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchKonstrukční a procesní inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisUHE060_FS_N2301_3909T001_40_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam