dc.contributor.advisor | Fusek, Martin | en |
dc.contributor.author | Sedlák, Josef | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:40:34Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:40:34Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81158 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vytvořením nového rámu pro vybrané konstrukční
uzly. Dalším zájmem práce bylo vytvoření ideového návrhu modulárního systému pro
dynamickou simulaci provozního zatížení nově vzniklého automobilu. K vývoji a
výpočtům bylo využito počítačového modelování, konkrétně metoda konečných prvků.
Bylo provedeno několik variant návrhů nového rámu automobilu. Pro výslednou
vyhovující variantu rámu nového automobilu (označení RVS) jsou v práci uvedeny
výsledky výpočtů pro kontrolu z hlediska pevnosti a tuhosti. V práci jsou dále uváděny dva
ideové modulární systémy. První je pro testování tuhosti rámu a druhý je pro provádění
laboratorních pevnostních a životnostních zkoušek. U obou modulárních systémů byly
provedeny pevnostní kontroly vybraných kritických navrhovaných dílů. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis deals with creating the new frame for the selected design nodes.
Next interest of this work is creating a conceptual design for modular dynamic simulation
of the operational load of the newly created car. For the development and calculations were
used computer modeling, concretely the finite element method. There have been done
several proposals of the new car frame. For satisfactory final variant of frame of a new car
(sign RVS) there are documented the results of calculations for the control of strength and
stiffness. The diploma thesis also featured two ideological modular systems. The first
system is for testing stiffness of frame and the second is for laboratory tests of strength and
endurance. For both modular systems have been done strenght checks of selected critical
parts. | en |
dc.format.extent | 15478835 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Konstrukční návrh modulárního systému přípravků pro
dynamické zkoušení materiálů a automobilových konstrukčních
uzlů | cs |
dc.subject | Design Concept of the Modular System Tools for Dynamic
Testing of Materials and Cars Design Nodes | en |
dc.title | Konstrukční návrh modulárního systému přípravků pro dynamické zkoušení materiálů a automobilových konstrukčních uzlů | cs |
dc.title.alternative | Design Concept of the Modular System Tools for Dynamic Testing of Materials and Cars Design Nodes | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Beneš, Libor | en |
dc.date.accepted | 2010-06-08 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 339 - Katedra pružnosti a pevnosti | en |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná mechanika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SED301_FS_N2301_3901T003_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |