dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | en |
dc.contributor.author | Kroužil, Kamil | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:43:08Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:43:08Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81207 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Cílem předložené diplomové práce, je zabývání se možnostmi uplatnění lineárního programování při koordinaci spojů osobní železniční dopravy v přestupních uzlech Ostrava - Svinov a Český Těšín.
Úvod práce je věnován definování stávajícího problému a formulaci cílů práce, doplněn o teoretická východiska řešení charakterizující jednotlivé metody a určující výběr vhodného řešícího aparátu.
Další část této práce je zaměřena na analýzu všech podkladů sloužících pro optimalizační výpočet, na niž věcně navazuje část věnující se tvorbě a sestavení matematického modelu časové koordinace spojů a to jak v podobě obecného modelu, tak modelu vytvořeného pomocí optimalizačního softwaru.
Závěr práce je věnován zhodnocení dosažených výsledků z matematického modelu, jehož realizace byla provedena pomocí optimalizačního softwaru Xpress-IVE | cs |
dc.description.abstract | The aim of this diploma paper is concerning possibilities of linear programming usage in line coordination of personal railway transport at changing junctions of Ostrava – Svinov and Český Těšín.
The introduction is dedicated to definition of current problem and stating paper aims. It is completed with theoretical solutions defining particular methods and determining choose of suitable solving appliance.
The next part concentrates on analysis of all the backgrounds serving to optimization calculation which is followed by the part dedicated to formation and compilation of time coordination mathematical model concerning universal model and model made by optimization software as well.
The end of this paper evaluates achieved effects of mathematical model made by optimization software Xpress-IVE. | en |
dc.format.extent | 993891 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | časová koordinace přestupní stanice Ostrava-Svinov Český-Těšín | cs |
dc.subject | Time Coordination Change Station Ostrava-Svinov Český-Těšín | en |
dc.title | Časová koordinace osobní železniční dopravy v přestupních stanicích na trati Ostrava-Svinov - Český Těšín | cs |
dc.title.alternative | Arrivals and Departures of Passenger Trains in Change Stations of Railway Road Ostrava-Svinov City - Český Těšín City Time Coordination | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Jurák, Zdeněk | en |
dc.date.accepted | 2010-06-08 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | KRO161_FS_N2301_2301T003_30_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |