Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTeichmann, Dušanen
dc.contributor.authorKroužil, Kamilen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:43:08Z
dc.date.available2010-09-29T15:43:08Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81207
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem předložené diplomové práce, je zabývání se možnostmi uplatnění lineárního programování při koordinaci spojů osobní železniční dopravy v přestupních uzlech Ostrava - Svinov a Český Těšín. Úvod práce je věnován definování stávajícího problému a formulaci cílů práce, doplněn o teoretická východiska řešení charakterizující jednotlivé metody a určující výběr vhodného řešícího aparátu. Další část této práce je zaměřena na analýzu všech podkladů sloužících pro optimalizační výpočet, na niž věcně navazuje část věnující se tvorbě a sestavení matematického modelu časové koordinace spojů a to jak v podobě obecného modelu, tak modelu vytvořeného pomocí optimalizačního softwaru. Závěr práce je věnován zhodnocení dosažených výsledků z matematického modelu, jehož realizace byla provedena pomocí optimalizačního softwaru Xpress-IVEcs
dc.description.abstractThe aim of this diploma paper is concerning possibilities of linear programming usage in line coordination of personal railway transport at changing junctions of Ostrava – Svinov and Český Těšín. The introduction is dedicated to definition of current problem and stating paper aims. It is completed with theoretical solutions defining particular methods and determining choose of suitable solving appliance. The next part concentrates on analysis of all the backgrounds serving to optimization calculation which is followed by the part dedicated to formation and compilation of time coordination mathematical model concerning universal model and model made by optimization software as well. The end of this paper evaluates achieved effects of mathematical model made by optimization software Xpress-IVE.en
dc.format.extent993891 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectčasová koordinace přestupní stanice Ostrava-Svinov Český-Těšíncs
dc.subjectTime Coordination Change Station Ostrava-Svinov Český-Těšínen
dc.titleČasová koordinace osobní železniční dopravy v přestupních stanicích na trati Ostrava-Svinov - Český Těšíncs
dc.title.alternativeArrivals and Departures of Passenger Trains in Change Stations of Railway Road Ostrava-Svinov City - Český Těšín City Time Coordinationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJurák, Zdeněken
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravyen
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisKRO161_FS_N2301_2301T003_30_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam